Käykö miehesi eksänsä tai naisystävänsä
nimi tai syntymäpäiväkahvilla? Meidän ukko on pitänyt tästä perinteestään kiinni myös avioliittomme aikana. Miten teillä muilla perheillä?
Kommentit (14)
jopa shoppailemassa,kun käytiin miehen lasta katsomassa.
Ja edelleen olen tämän miehen eksän kanssa ystävä.
Varmaan outoa,en tiedä:D
Mutta kiva muija on tää toinenki eksä.
:)
ole varsinaisesti exää, jotain vanhoja tyttiksiä joiden kanssa ei ole edes asunut tms. vakavampaa. Naispuolisten tuttavien/työkavereiden nimipäivistä ja syntymäpäivistä ei tiedä.
näköjään erilaisia. Itse en sellaiseen edes kykenisi. Ex on ex.
Ja onhan tuo mielenkiintoista, aina pitäisi muistaa, että kun toiselle kumartaa niin toiselle pyllistää.
Ja jos olisi tuollainen tapana ollut niin olisi loppunut lyhyeen meidän romanssi :D
Siis ihanko oikeasti käy??
Mutta ei mulla olisi sitä vastaan mitään.
Joskus ihmiset ihan oikeasti eroavat ystävinä. Ja kuten joku tuossa sanoi: ex on ex. Joten so what :)
Järjetön ajatuskin. Tosin enpä kyllä usko että exänsä moisia edes järjestää.
eksien kanssa missään tekemissä. Ne kun ovat niitä eksiä!
Joten ei käy kumpikaan juhlimassa mitään eksänsä vuosipäivää!
olen kuullut et käydään ex puolisoa paneskelemassa ??! En tiedä onko yleistä vai jatkuuko vain lyhyen aikaa.
kun hyvä, jotta omansa muistaa. Lastemmekin syntymä- ja nimipäivät hänellä on muistutuksena puhelimessa :-D Minulla on syntymäpäivä sellaisena juhlapäivänä, että sen on mies alusta asti muistanut.
Eiköhän mieheni ollut kädet kyynärpäitä myöten ristissä, kun entisestään eroon pääsi!
He ovat edelleen ystäviä vaikka lapset ovat kasvaneet isoiksi.
Riippuu pitkälti siitä mistä syistä on erottu ja aina kavereina pysyminen ei ole vaihtoehto, mutta jos kumpikin sitä haluaa ja siihen pyrkii niin hyvinkin voi onnistua ajan kanssa.
Parisuhde on kuitenkin täysin eri asia kuin kaveruus. Ei kaverissa häiritse sellaiset jutut mitkä taas parisuhteessa voisivat muodostua isoiksi ongelmiksi.
Yksi parhaista ystävistäni on entinen poikaystävä, jonka kanssa seurustelimme kolmisen vuotta jostain 16-vuotiaasta eteenpäin. Tietysti muistan häntä syntymäpäivänä edes puhelulla ja saman tekee hänkin minulle. Mitään kakkukahveja kummallakaan ei ole tapana järjestää, mutta noin muuten näemme toisiamme kyllä.
Ja jos kävis niin se olis sen jälkeen mun ex!!
No ei olla kyllä missään tekemisissä exien kanssa. Paitsi tietysti lasten asioiden tiimoilta. Minusta olisi outoa, jos mieheni tekisi niin.