Ihme tyyppi huutonetissä..
http://www.huuto.net/kohteet/203497674
Ostaja vinkuu aina postikuluista.Anto ennen negaa jos postarit heitti edes 0,05 senttiä...mahtaako olla niin köyhä että pitää aina valittaa??
Mulla kerran eräs pyys 6 e liikaa postareita,enkä valittanut koska se kuulostaisi vähän nololta.Saati sitten jostain eurosta ruveta keuhkoilemaan.
Tämä ostaja Katruska89 on multa kerran ostanut tuotteen ja antoi neutraalia kun postikulut heitti 10 senttiä.Palautin sitten hänelle tuon 10 senttiä koska en halunut turhia neutraaleja noin tyhmän asian vuoksi...
Että varokaa oikeasti häntä.Nykyään ei kai anna neutraaleja kun sen jälkeen jos joku ei suostu palauttamaan.
Kommentit (32)
Olihan ihan järkky :D
Myyjä:Postitan kerran viikossa
Ostaja: Omakuvauksessani sanotaan että suosin nopeaa toimitusta
Ei helvetti :DDD
ja tuo ihme valitus jos postikulut heittää muutaman sentin ja ne ylimääräiset on jopa vielä palautettu...silti neutraalia palautetta..
Ja joku pyytänyt helpostikuoresta postikulut 2e..ostaja antaa neutraalin koska ei itse pyydä h-kuorista postimaksua :DD
Toivottavasti ei osta multa koskaan mitään..
Nauratti tuo minä suosin nopeaa toimintaa :D
Oi voi xD
Kirjekuoret ja muut eivät siis hänestä maksa mitään. Jos myyjä on ilmoittanut postikulut kohteessa niin ostaja huutaessaan hyväksyy ne tai jättää huutamatta. En ole koskaan myynyt mitään huutonetissa enkä myykään koska tällaisia ostajia voisi tulla kohdalle.
Ostanut olen mutta myyjien kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. Tuolta ihmiseltä en ostaisi sillä paljastuu heti todella vaikeaksi kauppakumppaniksi palautteiden perusteella.
eihän kohteessa ilmoiteta välttämättä postikuluja, vaan toimituskulut. Ja huutaessaan ostaja hyväksyy ne. Itse olen omakuvauksessani kertonut, että toimituskuluina perin myös pakkaus- ja kuljetuskustannukset. Ei ole vielä kukaan kitissyt, toivottavasti tuo ei huuda minulta ikinä mitään.
eihän kohteessa ilmoiteta välttämättä postikuluja, vaan toimituskulut. Ja huutaessaan ostaja hyväksyy ne. Itse olen omakuvauksessani kertonut, että toimituskuluina perin myös pakkaus- ja kuljetuskustannukset. Ei ole vielä kukaan kitissyt, toivottavasti tuo ei huuda minulta ikinä mitään.
Minulta huusi tämä kyseinen ihminen lastenvaatteita...ja huusi sähköposteissa 1 e liikaa perityistä postikuluista.Sanoin etten palauta ja kehotin että lopettais marinan ja katsois peiliin.Antoi mulle negan,mut eipä se mua haittaa...
Varokaa tätä myyjää/huutajaa oikeasti...ja sit jos osoitteeseen tulee kirjoitusvirhe (Joku oli kirjoittanut hänen huutamaansa kohteeseen postittaessa Katja niin tottakai tämä vatipää huomautti asiasta.Miksi pitää valittaa joka asiasta?Eikö hänellä ole muuta tekemistä?Minullakin on lapsi (kuin myös hänellä) ja olen välillä stressaantunut kun aika ei riitä,mutta en siltikään jaksa joka asiasta papattaa.Jos elämä on noin negatiivista ja aina pitää löytää valittamista lisää niin elämä on sanonko mistä.
Minä ostin aikanaan tältä myyjältä tavaraa.Alussa oli ihan miellyttävä,mut sit kun oli menny huudosta 2 päivää ja maksoin (en voinut maksaa aiemmin kun olin sairaalassa)Meinas antaa negan,mut peru sitten.
ne mitään postikuluja ole, vaan toimituskuluja, jotka myyjä määrittelee.
Siis pakkausmateriaalikulut, myyjän palkkio jonka hän veloittaa pakkaamisesta, postikulut jne. jne.
ne mitään postikuluja ole, vaan toimituskuluja, jotka myyjä määrittelee.
Siis pakkausmateriaalikulut, myyjän palkkio jonka hän veloittaa pakkaamisesta, postikulut jne. jne.
Niinpä.Ei ne kuoret,teipit ym ole ilmaisia kenellekkään.Toivon tosaan ettei tuo kahjo huuda minulta mitään...kiitos vinkistä muuten
Aikas mont kauppaa puoleen ja toiseen takana, ja aina on päästy kuluista sopuun. Ihme nillitystä ja omia sääntöjä. Huutiksen sääntöjä ei näköjään sit viitsitykään lukea:/
Toimitus-/ lähetyskulut ei tosiaan ole =postimaksu.
Aikas mont kauppaa puoleen ja toiseen takana, ja aina on päästy kuluista sopuun. Ihme nillitystä ja omia sääntöjä. Huutiksen sääntöjä ei näköjään sit viitsitykään lukea:/
Toimitus-/ lähetyskulut ei tosiaan ole =postimaksu.
Niinpä..ihme nainen.Vali vali vaan.Luojan kiitos ei tuo akka ole osunut kohdalleni
pienemmät kuin toimituskulut, voin antaa ostajalle negan. Kysehän on kauppatapahtumasta kokonaisuutena eli jos ostaja tekee omia ehtojaan jälkikäteen, ei kauppa ole sujunut kuten piti ja annan negan.
Tuo ei vaikuta enää ihan normaalin ihmisen toiminnalta. :O Toivottavasti tuo ei koskaan huuda minulta mitään. Huh!
Ihme akka.En ikinä ostais tolta mitää ja varmaan aika lapsellinen kirjotustyylinsä mukaan
<a href="http://www.huuto.net/kohteet/203497674" alt="http://www.huuto.net/kohteet/203497674">http://www.huuto.net/kohteet/203497674</a>
Ostaja vinkuu aina postikuluista.Anto ennen negaa jos postarit heitti edes 0,05 senttiä...mahtaako olla niin köyhä että pitää aina valittaa??
Mulla kerran eräs pyys 6 e liikaa postareita,enkä valittanut koska se kuulostaisi vähän nololta.Saati sitten jostain eurosta ruveta keuhkoilemaan.
Tämä ostaja Katruska89 on multa kerran ostanut tuotteen ja antoi neutraalia kun postikulut heitti 10 senttiä.Palautin sitten hänelle tuon 10 senttiä koska en halunut turhia neutraaleja noin tyhmän asian vuoksi...
Että varokaa oikeasti häntä.Nykyään ei kai anna neutraaleja kun sen jälkeen jos joku ei suostu palauttamaan.
Tuollaiset ostajat pitäisi kieltää lailla.Ei yhtään ajattele että kaikilla ei ole autoa ja viedään postiin ja tottakai silloin posti/toimituskulut on enemmän.Olen kerran ostanut sellaiselta ihmiseltä dvd elokuvan ja postarit oli 4 e.En valittanut koska myyjä asui aika korvessa.
Myyn itsekin lastenvaatteita huutonetissä.Toivottavasti tuo kummajainen ei osu ostajaksi.
ne on toimituskulut, ei postikulut. Ja ostaja hyväksyy toimituskulut huutaessaan.
Harmi, kun huutiksessa ei taida voida rajata jotain tiettyä käyttäjää huutokaupan ulkopuolelle. Ostajaa et voi valita.
"Miult tulee aina neutraali, jos pk:t heittää "
Jotkut menevät kommentoimaan vähän liian henkilökohtaisuuksia. Eikö teillä yhtään varoituskellot soi, kun painatte "lähetä viesti" -nappulaa?
Jotkut menevät kommentoimaan vähän liian henkilökohtaisuuksia. Eikö teillä yhtään varoituskellot soi, kun painatte "lähetä viesti" -nappulaa?
on toisesta VALHEELLISEN tiedon levittämistä tai toisen halventamista. Tässä ketjussa kerrotaan tosiasioita kyseisen henkilön toimintatavoista.
mielestä on asiatonta täällä puhua tuollaisia asioita, ei sun olisi tarvinnut sen käyttäjätunnusta ilmoittaa. Täysin asiatonta. Sano sille että älä huuda mun kohteita tai OPETTELE ilmoittamaan oikea postikulujen määrä, luulis sulla olevan varaa digitaalivaakaan, niin ei pitäis kauheen vaikeeta olla?!
Ei ole tuo ostaja omalle kohdalleni osunut mutta en mä täällä palstoilla puhuisi kenestäkään "nimillä"
Just...en ostais mitään