Ihme tyyppi huutonetissä..
http://www.huuto.net/kohteet/203497674
Ostaja vinkuu aina postikuluista.Anto ennen negaa jos postarit heitti edes 0,05 senttiä...mahtaako olla niin köyhä että pitää aina valittaa??
Mulla kerran eräs pyys 6 e liikaa postareita,enkä valittanut koska se kuulostaisi vähän nololta.Saati sitten jostain eurosta ruveta keuhkoilemaan.
Tämä ostaja Katruska89 on multa kerran ostanut tuotteen ja antoi neutraalia kun postikulut heitti 10 senttiä.Palautin sitten hänelle tuon 10 senttiä koska en halunut turhia neutraaleja noin tyhmän asian vuoksi...
Että varokaa oikeasti häntä.Nykyään ei kai anna neutraaleja kun sen jälkeen jos joku ei suostu palauttamaan.
Kommentit (32)
mielestä on asiatonta täällä puhua tuollaisia asioita, ei sun olisi tarvinnut sen käyttäjätunnusta ilmoittaa. Täysin asiatonta. Sano sille että älä huuda mun kohteita tai OPETTELE ilmoittamaan oikea postikulujen määrä, luulis sulla olevan varaa digitaalivaakaan, niin ei pitäis kauheen vaikeeta olla?!
Ei ole tuo ostaja omalle kohdalleni osunut mutta en mä täällä palstoilla puhuisi kenestäkään "nimillä"
AP toimii ihan oikein varoittaessaan myös muita.
nimimerkin
Briida.
Ei lunasta huutojaan ja kertoo, että hänen miesrakastajansa Lahdessa on rikkaimpia lahtelaisia.
Kuitenkaan tähän päivään mennessä tuo rikas ei ole maksanut briidan huutoa vaikka lupasi.
Ja erityisesti sieltä ne adjektiivit, koskevatko ehkä kauppatavaroita?
Ja erityisesti sieltä ne adjektiivit, koskevatko ehkä kauppatavaroita?
mitä luet.
heti kohteen sulkeuduttua maksavansa vain postimaksun verran toimituskuluja. Kertoi laittavansa negatiivisen palautteen jos perisin sen mitä kohteessa oli mainittu. Kohteen toimituskulut olivat euron.
Etsin minulle postissa tulleen kirjekuoren, teippasin sitä ja laitoin tuotteen siinä ostajalle. Heti kirjeen saatuaan laittoi sähköpostissa viestiä: kehtasit käyttää käytettyä kuorta vaikka maksoin postikulun. Vastasin hänen maksaneen vain postimaksun eikä minulla mielenkiintoa käyttää rahojani silloin uuteen kirjekuoreen. Neutraalin antoi kostoksi.
Eikä ollut tämä ap:n mainitsema henkilö joten vaikeita henkilöitä huutonetistä löytyy paljon. Paketin voi hinnasta valittajalle sanomalehteen ja jätesäkkiin pakattuna tai vaikkapa uusiokäyttää vaippapakkauksia.
<a href="http://www.huuto.net/kohteet/203497674" alt="http://www.huuto.net/kohteet/203497674">http://www.huuto.net/kohteet/203497674</a>
Ostaja vinkuu aina postikuluista.Anto ennen negaa jos postarit heitti edes 0,05 senttiä...mahtaako olla niin köyhä että pitää aina valittaa??
Mulla kerran eräs pyys 6 e liikaa postareita,enkä valittanut koska se kuulostaisi vähän nololta.Saati sitten jostain eurosta ruveta keuhkoilemaan.
Tämä ostaja Katruska89 on multa kerran ostanut tuotteen ja antoi neutraalia kun postikulut heitti 10 senttiä.Palautin sitten hänelle tuon 10 senttiä koska en halunut turhia neutraaleja noin tyhmän asian vuoksi...
Että varokaa oikeasti häntä.Nykyään ei kai anna neutraaleja kun sen jälkeen jos joku ei suostu palauttamaan.
Ehkei sillä vaan ole varaa?Kaikilla ei ole.
Kun noita palautteita luki, että neitirouva on keksinyt ihan omat säännöt huutikseen joita muidenkin (niistä tietämättä) pitäisi noudattaa. "mie nyt aina teen näin..." semmonen maailmanpoliisi-fiilis tuli.
Yhdessäkin palautteen vastauksessa luki tyyliin "omakuvauksessani vaadin nopeaa toimitusta" tms. Juust.
Huhhuh, onneksi en myy tuolla mitään.
Kun noita palautteita luki, että neitirouva on keksinyt ihan omat säännöt huutikseen joita muidenkin (niistä tietämättä) pitäisi noudattaa. "mie nyt aina teen näin..." semmonen maailmanpoliisi-fiilis tuli.
Yhdessäkin palautteen vastauksessa luki tyyliin "omakuvauksessani vaadin nopeaa toimitusta" tms. Juust.
Huhhuh, onneksi en myy tuolla mitään.
Niinpä.Ihme myyjä.En ostais tolta mitään.Kiitos neuvosta.
Tuo ei vaikuta enää ihan normaalin ihmisen toiminnalta. :O Toivottavasti tuo ei koskaan huuda minulta mitään. Huh!
Niinpä.Kiitos varoituksesta
Huh huh.Ihan hirveetä jos saan sanoa.En ikimaailmassa ostaisi tuolta mitään.Varmaan saisi negaa jos ei maksais heti...
Itse laitoin oman tunnuksen kiinni, kun ylläpito ei suostunut poistamaan negapalautteita vaikka ostajat toimivat itse väärin.
Eivät lunastaneet huutojaan vaikka kuljetin toiselle paikkakunnalle tavarat.