Herra Jeesus armahda näitä epäuskovia
Armahda heidät, Herra Jeesus Kristus! Anna heille elävä usko Sinuun Herra Vapahtaja, aamen. Tapahtukoon Sinun tahtosi, Isän, Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen.
Kommentit (21)
Pyhä Henki=Jumala, ja minä rukoilen kuin Henki minua johtaa. Kun rukoilen Hengessä, rukoilen niinkuin Jumala haluaa.
Lentävä Spagettihirviö meistä huolen pitää.
Ei mitään pelättävää, kuten Lipponenkin toteaa huippuhyvässä tv-mainoksessaan.
En vain usko samoihin asioihin kuin sinä, enkä kaipaa armahdusta. Maahan me kaikki mennään kun aika päättyy ja saahaan muutama metri multaa päälle ja that's it.
Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
-Joh. 14:17
En vain usko samoihin asioihin kuin sinä, enkä kaipaa armahdusta. Maahan me kaikki mennään kun aika päättyy ja saahaan muutama metri multaa päälle ja that's it.
9 "Niinpä sanon teille: Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. 10 Sillä pyytävä saa, etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan. 11 Ei kai kukaan teistä ole sellainen isä, että antaa pojalleen käärmeen, kun poika pyytää kalaa? 12 Tai skorpionin, kun hän pyytää munaa? 13 Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin totta kai teidän Isänne paljon ennemmin antaa taivaasta Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä pyytävät."
--Luuk. 11:9-13
usein pyydän,että Jumala voisi napsauttaa miehelleni uskoa. :) Pyytelen anteeksi mieheni puolesta hänen sanojaan (jumalanpilkkaa). Välillä olen hermona kun suostun elämään tuollaisen osattoman ihmisen kanssa, se tuntuu väärältä.
Mutta todellisuudessa meidän ei kenenkään tarvitse tehdä mitään eikä murehtia mistään. Kun olemme antaneet elämämme hallinnan Jumalan, Jeesuksen käsiin, tapahtuu kaikki puolestamme, päätökset, ratkaisut ja muiden muutokset :) (tietty töihin on ihan hyvä nousta vaikkei huvittaisikaan ja se ruokakin joka ilta vääntää, mutta you know).
onkse samaa ku paholaisen pastakastike? t.sodexholla syönyt
ei ole sama asia. Ei ole tulinen, vaan pekoninen (jotkut käyttävät myös kinkkua) kermakastike. Tosi hyvää kyllä! :)
usein pyydän,että Jumala voisi napsauttaa miehelleni uskoa. :) Pyytelen anteeksi mieheni puolesta hänen sanojaan (jumalanpilkkaa). Välillä olen hermona kun suostun elämään tuollaisen osattoman ihmisen kanssa, se tuntuu väärältä.
Mutta todellisuudessa meidän ei kenenkään tarvitse tehdä mitään eikä murehtia mistään. Kun olemme antaneet elämämme hallinnan Jumalan, Jeesuksen käsiin, tapahtuu kaikki puolestamme, päätökset, ratkaisut ja muiden muutokset :) (tietty töihin on ihan hyvä nousta vaikkei huvittaisikaan ja se ruokakin joka ilta vääntää, mutta you know).
mitään satuolentoja ei ole olemassa. Ei siis jumalaakaan.
11 Älkää olko velttoja, olkaa innokkaita, palakoon teissä Hengen tuli, palvelkaa Herraa. 12 Toivokaa ja iloitkaa, ahdingossa olkaa kestäviä, rukoilkaa hellittämättä. 13 Auttakaa puutteessa olevia pyhiä, osoittakaa vieraanvaraisuutta. 14 Siunatkaa niitä, jotka teitä vainoavat, siunatkaa älkääkä kirotko. 15 Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa. --Room. 12:11-15
Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen. Tahtoa ihmisellä on, mutta luonto on heikko.
Matt. 26:41
Rukoilkaa hellittämättä, valvokaa rukoillen ja kiittäen. Rukoilkaa samalla meidänkin puolestamme, jotta Jumala avaisi meille oven sanansa julistamiseen ja me saisimme puhua Kristuksen salaisuudesta.
Kol. 4:2-3
-----
Eli ei ole syytä murehtia tai pelätä, mutta ei saa myöskään velttona levätä laakereillaan, pidä varasi.
Mutta todellisuudessa meidän ei kenenkään tarvitse tehdä mitään
14 Veljet, mitä hyötyä siitä on, jos joku sanoo uskovansa mutta häneltä puuttuvat teot? Ei kai usko silloin voi pelastaa häntä? 15 Jos veljenne tai sisarenne ovat vailla vaatteita ja jokapäiväistä ravintoa, 16 niin turha teidän on sanoa: "Menkää rauhassa, pitäkää itsenne lämpimänä ja syökää hyvin", jos ette anna heille mitä he elääkseen tarvitsevat. 17 Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.
18 Ehkä joku nyt sanoo: "Sinulla on usko, minulla teot." Näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, minä kyllä näytän sinulle uskon teoillani. 19 Sinä uskot, että Jumala on yksi ainoa. Oikein teet -- pahat hengetkin uskovat sen ja vapisevat. 20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön? 21 Eikö meidän isämme Abraham osoittautunut vanhurskaaksi tekojensa perusteella, kun hän vei poikansa Iisakin uhrialttarille? 22 Huomaat, että usko vaikutti yhdessä hänen tekojensa kanssa, teoissa usko tuli todeksi. 23 Ja niin täyttyi Raamatun sana: "Abraham uskoi Jumalan lupaukseen, ja Jumala katsoi hänet vanhurskaaksi", ja hän sai nimen Jumalan ystävä. 24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella. 25 Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä. 26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.
--Jaak.2 :14-26
Meillä syötiin tänään penne-pastaa. Pahasta nälästä päästi sekin ja hyvää oli.
9 "Niinpä sanon teille: Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. 10 Sillä pyytävä saa, etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan. 11 Ei kai kukaan teistä ole sellainen isä, että antaa pojalleen käärmeen, kun poika pyytää kalaa? 12 Tai skorpionin, kun hän pyytää munaa? 13 Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin totta kai teidän Isänne paljon ennemmin antaa taivaasta Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä pyytävät."
--Luuk. 11:9-13
Olen ilmeisesti löytänyt yhtä oikein kuin sinäkin? Vai tarkoittaako "etsiä ja löytää" kristinuskon evankelisluterilaisen version löytämistä, jotta on löytänyt oikein? Ja hups heijaa, suomalaiset ovat onnellisessa asemassa kun JUURIKIN TUO "AINOA OIKEA" uskonnon versio "sattuu" olemaan maamme virallinen uskonto. What a surprise!!!!
meille käytännön selityksiä ja loogisia esimerkkejä maailman tulkintaan.
Seuraavien voisi kuvitella olevan aivan kuin Jumalan suusta:
-"Aabraham, tapa poikasi...sori, älä tapakaan, se oli vain testi. Tapatan rakkauteni osoituksena oman poikani myöhemmin."
-"Loin hedelmät syötäväksi teille (Aatamille ja Eevalle). Mutta älkää syökö siitä puutarhan keskelle sijoittamastani puusta, jos hedelmiä tarjoaa paha puhuva käärme."
-"Insesti on SUURI synti. Koko ihmiskunta polveutuu Aatamista ja Eevasta."
-"Annan teille yhden ainoan OIKEAN uskonnon. Sori, rajoitetusti saatavilla maapallolla ja vain yhden uskontokunnan parissa."
-"Olen laupias, rakastava ja armollinen. Usko minuun tai joudut ikuisesti kärsimään valtavaa tuskaa helvetin tulenliekeissä."
-"Ensimmäisenä päivänä loin valon ja pari päivää myöhemmin valon lähteen".
-"Maailman luomistyö kesti ainoastaan 6 päivää, koska olen kaikkivaltias. Raamatun kyhäilemiseen meni kuitenkin satoja vuosia ja jouduin käyttämään useita haamukirjoittajia."
-"Päätin luoda maailmaan homoja, jotka joutuvat helvettiin, koska päätin, että homous on synti."
-"Tiedän kaiken menneen, nykyisen ja tulevan ja kaikki ajatuksesi ja tekosi. Kerro ne kuitenkin minulle jokapäiväisissä rukouksissasi".
Mistä sinä niin päättelit? Vain elävä usko Jeesukseen Kristukseen henk.koht. Vapahtajana pelastaa.
Itseasiassa ev.lut.kirkossa on viime aikoina ollut melko maallinen meno. He ovat luopuneet Jumalan Sanan noudattamisesta ja yrittävät miellyttää maailmaa.
Luther-säätiön jumalanpalveluksia suosittelen lämpimästi! Heidän papit ja seurakuntalaiset eivät ole eronneet ev-lut.kirkosta vaan yrittävät tuoda muutosta sinne sisältäpäin. He pitävät jumalanpalveluksia useilla paikkakunnilla. Mutta valtionkirkko pitää heitä uhkana. Aivan kuten Jeesustakin pidettiin.
Lentävä spagettihirviö loi kaikkeuden aloittaen vuorista, puista ja kääpiöistä. Kaikki todisteet evoluution olemassaolosta luotiin samalla.
Ilmaston lämpeneminen, maanjäristykset, hurrikaanit ja muut luonnonkatastrofit johtuvat merirosvojen lukumäärän vähentymisestä 1800-luvun jälkeen. Tätä todistamaan piirrettiin kuvaaja.
On epäkunnioittavaa opettaa Lentävän spagettihirviön oppeja pitämättä yllään ”Hänen” valitsemaansa pukua, täyttä merirosvovarustusta.
Hirviö jatkaa ihmisten ohjausta ”nuudelisella ulokkeellaan” (Noodly Appendage).
”Hänelle” kohdistetut rukoukset päätetään sanan ”Aamen” sijasta sanaan ”R?men” (”kiinalaistyylinen nuudeli”).
Helvetti on kuten taivas, mutta olut on lämmintä ja strippareilla on sukupuolitauteja.
Bobby Henderson on uskonnon ”Profeetta”.
Jokainen perjantai on uskonnollinen vapaapäivä.
Suomi on pastafarien luvattu maa, sillä Suomen kartta muistuttaa Lentävää spagettihirviötä.[6]
Tää lupaa parempia juttuja, joten mä valitsen sen ja se on hauska, toisin kuin te tosikot!
Armahda heidät, Herra Jeesus Kristus! Anna heille elävä usko Sinuun Herra Vapahtaja, aamen. Tapahtukoon Sinun tahtosi, Isän, Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen.
"Tapahtukoon Sinun tahtosi"
Mitä kaksinaamaisuutta.
Jos olisit sisäistänyt "Tapahtukoon Sinun tahtosi"
lauseen niin et olisi täällä saarnaamassa.
Haluat, että tapahtuu SINUN TAHTOSI ei jumalan.
Hohhoijaa.
26 Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin. 27 Ja hän, joka tutkii sydämet, tietää mitä Henki tarkoittaa, sillä Henki puhuu Jumalan tahdon mukaisesti pyhien puolesta.
Room. 8:26-27