Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on muuttunut kummalliseksi.

Vierailija
18.01.2012 |

Mies oli ennen ihana ja huomaavainen. Hän suorastaan hemmotteli minua päivittäin. Halusi lähteä kauppaan yhdessä ja kehui miteen kävely teki hyvää. Hän oli kotona ja sanoi aina että tämä yhdessä vietetty aika tässä sohvalla korvaa monin kerroin kaverien kanssa juoksemiset yms. Ja jos baariin halusi hän halusi mennä yhdessä. Hän kertoili minulle aina, että sitten kun olen raskaana hän pitää minua kuin prinsessaa ja hakee minulle vaikka mitä vaikka keskellä yötä jos vain haluaisin. Ennen raskautta hän myös toivoi että otan hänet mukaan neuvoloihin ja ultriin.

Suhteen alussa hän sanoi ettei ikinä loukkaisi minua haukkumalla, mitä eksäni teki.

Nyt olen raskaana! Mies ei huomio minua niinkuin haluaisin. Jos minua jokin itkettää hän käskee lopettamaan. Nyt hän lähtisi vaikka joka päivä ystävien kanssa. Jos pyydän häntä avuksi kauppaan hän ei lähde ellei joku tule autolla kyyditsemään. Jos selkäni on kipeä hän kertoo omat särkynsä tai sanoo että on täällä muutkin kipeitä.

Jos pyydän käymään illalla kioskilla hakemassa vaikka namipussin niin ei toivoakaan että menisi. Tai hei on se 2 kertaa käynyt ja silloinkin hirveän väittelyn jälkeen mennyt ovet paukkuen :(

Nyt kun on neuvoloita niin ei hän tule.

Olen jopa kuullut muutaman ruman haukkuman hänen suustaan. Kohdistuneet minuun.

Olen ihan hämilläni tilanteesta. Miten ihminen muuttuu noin ? Ja pahinta on etten tiedä haluanko olla hänen kanssaan enään. Rakastan enemmän kuin mitään mutta silti.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Oletko ollut kovin vaativa miehellesi nyt ?

- Oletko huomioinut miestäsi entiseen tapaan erotiikan saralla ?

- Toinen nainen ?

- Paniikki raskaudesta, menikö pupu pöksyyn ?

- Onkohan se yhteisen vauvan odotus jotenkin erilaista mitä mies odotti ?

Kuulostaa kyllä tosi kurjalta. Mieti ihmeessä mitä olet valmis kestämään ym. Saisitko miestäsi juttelemaan joskus rauhallisena hetkenä siitä mikä häntä painaa?

Vierailija
2/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen kuullut sellaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii enää huolehtii

Vierailija
4/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että säikähtänyt vauva uutisia tai raskautta sillä hänellä on edellisestä liitosta lapsi.

Ja olen huomioinut häntä edelliseen tapaan. Antanut sängyssäkin huomiota vaikka itsellä ei olisi ollut edes kiinnostusta mutta juuri sen takia ettei mikään muuttuisi.

Vierailija
5/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan olette olleet yhdessä? Tiedätkö miksi mies erosi?

Vierailija
6/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet n. 2vuotta ja edellinen ero oli jatkuvista tappeluista ja naisen baarissa juoksemisen lopputulos. Nainen oli myös ollut ainakin kerran baarissa hieman kevytkenkäinen.

Vierailija
7/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se raskaus on tilanteen muuttanut niin joku siinä kai miestä ahdistaa. Jospa pelkää, että sinä tai suhteenne muuttuu tylsäksi ja ikäväksi lapsen myötä?

Vierailija
8/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin ei ole :(

Vierailija
9/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin ei ole :(

eihän se tarkoita, että niin siltikään kävisi. Yleinen pelkohan se lienee on miehillä. Etkö ole mieheltä kysynyt missä mättää?

Vierailija
10/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt useinkin miksi hän on muuttunut? Miksi hän käyttäytyy eritavalla ? Hän vetoaa siihen, että koska minä olen muka muuttunut? En kylläkään mielestäni ole mitenkään muuttunut. Mieli tekisi vetää möksöt aina välillä mutta en sitä tee. Herkempi toki olen ja pahoitan mieleni helposti esim ajattelemattomista vitseistä mutta en mikään hormonihirviö ole.

Ap

Vierailija
11/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. miehesi on pohjimiltaan samanlainen kuin edellisesikin. Olet ehkä jopa alitajuisesti hakenut sellaista jonkun lapsuuden trauman takia, vaikka toista tietysti itse kuvittelet toisin. Hän ei ole vielä kasvanut ihan aikuiseksi, kuten et sinäkään, mutta ehkä te yhdessä kasvatte, jos annatte toisillenne tilaisuuden ja otatte siitä vaarin.

2. Ööh, no onhan noi sun hellittelyvaatimukset melko naurettavia. Sä oot raskaana, ei sulla ole mitään syytä itkeskellä, eikä ole mitään syytä, miksi sulle pit'äisi hakea namia ilta illan jälkeen tai paapoa sua kaupassa. Kun se lapsi syntyy, sä joudut selviämään paljon isommista jutuista ihan itse. Tässä vaiheessa _ei_ ol sopiva aika taantua pikkulapseksi. Ehkä mies käyttäytyisi aikuisemmin jos sinäkin tekisit niin?

Vierailija
12/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät miksi erosi edellisestä??? Oletko kysyny exältä vai perustuuko tietosi miehesi kertomaan!!! Jos erossa rumia asioita mieheen kohdistuen niin eihän hän sinulle ole totuutta kertonut!!! Minun mieheni käyttäyty juuri noin ja lopulta kuvioon astui väkivalta. Nyt olemme onneksi eronneet.

Vierailija
13/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies pitää lähettää kioskille raskauden takia. Olen itsekin juuri nyt raskaana, eikä tulisi mieleenikään.

Mutta muuten ap:n mies kyllä kuulostaa oudolta. Onko hän siis omatoimisesti tehnyt nuo lupaukset miten aikoo kohdella ap:ta raskausaikana, vai onko nuo lupaukset saatu aikaa kyselemällä ja pyytelemällä?

Vierailija
14/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kertonut minulle miten minua aikoo kohdella kun raskaudun.

Ja olen pyytänyt käymään kioskilla vain kun olen ollut itse jotenkin todella estynyt, kipee yms..

Ja olen itse valmis menemään kioskille jos hän pyytää, miksen menisi?

Jos minä kipeän lonkkani kanssa kysyn viitsisikö hän käydä niin minusta olisi ihanaa että hän sanoisi "tottakai voin mennä"!

Ei se ole lapsellisuutta tai kypsymättömyyttä jos haluaa toiselta hellyyttä ja huomiota. Et ole itse sellaista tainnut saada / antanut??

Vierailija
15/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies muita miehiä hullaantuneempi sinuun suhteen alussa? Jospa sillä itselällään on ollut epärealistiset kuvitelmat esim. raskaudestasi? Mikä on kyllä toisaalta outoa jos kerran yksi lapsi jo löytyy.

Vierailija
16/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat hullaantuneita mutta ei mielestäni mitenkään kumpikaan liikaa ?

Ja olen myös väleissä hänen exään ja hän vahvistaa miehen puheet.

-ap

Vierailija
17/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillä erolla, että lapsi oli molemmille ensimmäinen.

Miehelle iski joku ikäkriisi tms. ja tarve osoittaa, ettei lapsen syntyminen haittaa oman elämän elämistä. Aloitti uuden harrastuksen, päätti hoitaa kesken jääneet jatko-opinnot loppuun, vaihtoi työpaikkaa (=ura) paaaljon pitemmän työmatkan päähän, huolehti kaverisuhteistaan, jotka olivat olleet vuosia vähemmällä huomiolla jne. Lopulta oli niin vapaan elämän lumoissa, että päätti alkaa myös seurustelemaan toisen naisen kanssa.

Meidän 'match made in heaven' -avioliitto päättyi kauan kaivatun lapsen syntymään.

Toivottavasti teidän tarinallanne on onnellisempi loppu.

Vierailija
18/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
19/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kolmelta päivällä että käy veljellään kun asuu työpaikan vieressä. Äsken kyselin että joko kotiin? klo:23 illalla.

"En tuu kotiin, pelaan pleikkaa ja meen täältä töihin"

Siis mitä vittua ????????????!!!!!!!!

Eikä viitsinyt edes ilmoittaa!!!

Ei oo ennen tehnyt näin !? Mitähän tämäkin on ?

Tekis mieli pakata herran kamat kasaan tohon takapihalle. :(

.Ap

Vierailija
20/34 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuo miehesi kriisiltä kuulostaisi, asioita on vaikea käsitellä ja mielen saattaa täyttää oudot pelot. JOS miehesi ex-puoliso alkoi muuttumaan baareissa juoksevaksi ja kevytkenkäiseksi lapsen tulon jälkeen voi miehesi hyvinkin pelätä sen saman tapahtuvan uudestaan. Eli hän ei aikoinaan käsitellyt asiaa loppuun asti. Ja tuo "olethan sinäkin muuttunut" viittaisi kaikkein pienimpienkin vikojen ja varoitusmerkkien etsimiseen, jolloin miehesi yrittää estää ettei joutuisi kokemaan samaa enää uudestaan.

Miesten on todella vaikea puhua tunteistaan ja he ovat ongelmien ratkaisussa aivan erillaisia kuin me naiset. Jos ette muuta ratkaisua keksi, niin kehottaisin kääntymään ammattiauttajan (voit kysyä asiaa esimerkiksi neuvolasta) puoleen. Voimia sinulle ja miehellesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän