Mitä vielä tortillaan:
- broileria
- salaattia
- ananasta
- sipulia
- guagamolea
- kermaviilikastike
Kommentit (8)
ranskankerma parempi kuin kermaviili ;)
-broileira -paprika-sipulipaistos -tomaattia -fetaa -salaattia -avocadoa pilkottuna -turkkilaista jugurttia -salsaa
Ananas kannattaa jättää pois, ei sovi tortillaan. Laita mieluummin paprikaa pieninä paloina + tomaattia. Itse laitan vielä fetakuutioita ja cheddarjuustosiivut.
Entäs tuo maustaminen, mitä mausteita sulla on kastikkeessa? Tulee nimittäin aika mautonta jos laitat kermaviilin/creme fraichen ilman mausteita...
Broileritortillat ovat tällaisia.
Omatekemä guacamole, itsemaustettu broileri, ne valmismaustepussit on järkyn suolasia, rapeaa salaattia, kurkkuviipaleita ja salsaa. Joskus ostamme valmista juustokastiketta, se on namia myös.
Ja tuo ekan mainitsema paprika-sipulipaistos on varmasti ihana.... Jos on kermaviilikastike, niin avokado voi olla ihan hyvin pilkottuna tortillan välissä, ehkä jopa parempi niin..?! Nyt rupes tekemään mieli tortilloja!
kanaa, smetanaa sekaan
jauhelihaa, maustettu taco-seoksella
tomaattia
kurkkua
salaattia
herkkusieniä
hillosipuleja
punasipulia
aurajuustomurua
raastettua juustoa
ananasta
tonnikalaa
jalapenoja
guacamolea
fetaa
Ananas kannattaa jättää pois, ei sovi tortillaan. Laita mieluummin paprikaa pieninä paloina + tomaattia. Itse laitan vielä fetakuutioita ja cheddarjuustosiivut.
Entäs tuo maustaminen, mitä mausteita sulla on kastikkeessa? Tulee nimittäin aika mautonta jos laitat kermaviilin/creme fraichen ilman mausteita...
tottakai ananas sopii tortillaan jos itse siitä tykkää.
Meillä käytetään myös seuraavia täytteitä aiemmin mainittujen lisäksi (ei välttämättä broilerintäytteen kera):
- jauhelihaa joka maustettu taco-mausteseoksella (löytyy yleensä samasta hyllystä kuin tortilla-lätytkin)
- oliiveja
- kurkkua pieninä paloina
- juustoraastetta
- broileria
- salaattia
- ananasta
- sipulia
- guagamolea
- kermaviilikastike
-broileira
-paprika-sipulipaistos
-tomaattia