Minne menette hiihtolomalla matkalle?
Kommentit (32)
Ihanan hirsimökin vuokra viikolta 100€ ja matkaa 11h. Taaperon 1,5v kanssa lähdemme ja ajan katsomme siinä vasta vähän ennen lähtöä. Joskus helmi-maaliskuussa ajateltiin.
kuinni? Mihin te?
Lappiin keväthangille hiihtämään huhtikuussa pariksi viikoksi.
hiihdämme pihassa. Ei ole varaa muuhun. Köyhä ei matkustele mihinkään, yrittää vain selvitä tästä vmaisesta elämästä hengissä.
perhe Gran Cnarialle, Melonerasiin.
Kuukausi vielä, sitten 2 viikoksi lämpimään, aah...
Ihanan hirsimökin vuokra viikolta 100€ ja matkaa 11h. Taaperon 1,5v kanssa lähdemme ja ajan katsomme siinä vasta vähän ennen lähtöä. Joskus helmi-maaliskuussa ajateltiin.
kuinni? Mihin te?
t: tämä
kuinni? Mihin te?
Mennään vaan mökkeileen ja oleileen ja ravintoloihin syömään ym. Mökki satasen ja polttoaine nyt ei hirmusesti tee. Ja ruokailuihin oon säästänyt rahaa.
Kylpylään, äiti ja 2 alakoululaista.
jos saan, niin ehkä kaksi päivää vain, joten ollaan kotona.
Harkkakuskailu on varmaan ainut matkustelu silloin:)
kuinni? Mihin te?
omalle mökille. Oltiin siellä myös joululoma.
No eipä siellä kovin lämmintä vielä siihen aikaan ole.
vuosina ollut joka kerta aivan tarpeeksi lämmintä.
Siksi juuri Kanarialle suuntaammekin.
perhe Gran Cnarialle, Melonerasiin. Kuukausi vielä, sitten 2 viikoksi lämpimään, aah...
vuosina ollut joka kerta aivan tarpeeksi lämmintä. Siksi juuri Kanarialle suuntaammekin.
ollut loppuviikon tosi paska keli, kylmää ja tuulista. Toivottavasti teitä suosii sää paremmin.
Kuukausi vielä, sitten 2 viikoksi lämpimään, aah...vuosina ollut joka kerta aivan tarpeeksi lämmintä.
Siksi juuri Kanarialle suuntaammekin.
Matkustat 6 tuntia ja sitten säät kylmiä. Loistavaa :/
ollut loppuviikon tosi paska keli, kylmää ja tuulista. Toivottavasti teitä suosii sää paremmin.
saarta hän oli ollut?
Joku 20-25... liian kylmää minulle. ei kiitos enää ikinä!
Matkustat 6 tuntia ja sitten säät kylmiä. Loistavaa :/
on ihan ok minulle.
Brasiliassa olen ollut missä oli yli 30 lämmintä ja se oli ihan liian kuumaa.
Me ollaan kotona hiihtolma. Hiihtoladut ja laskettelumäet ihan tossa lähellä, niin mitä sitä merta edemmäs kalaan ja silleen :)