hoitoalan työntekijät, pk-seutu, osa-aika/keikkatyöstä
olisi kiva kuulla mahd. monen mielipide seuraavaan:
olen n. 20v tehnyt tstohommia pienessä firmassa: olen hoitanut koko setin: mm. puh.vaihde+taloushallinto.
Nyt olen tilanteessa, että haluaisin tehdä muuta työtä, palkasta ei niin väliä, kriteerit:
ei yksin tehtävää, pitää olla aikuisia myös työyhteisössä, pk-seudulla, mahdollisuus tehdä osa-aikaista tai jopa vain pari kolme pvää viikossa.
Olisiko se joku lähihoitajan keikkatyö? Arvostan hoitotyötä suuresti, mutta en enää jaksa sairaanhoitajaksi asti opiskella, enkä tiedä onko minusta lähihoitajaksi rankimpiin ja likaisimpiin hommiin. Löysin netistä lähihoitajan suuntautumisvaihtoehdon asiakaspalvelu+tietohallinto
Tämä voisi olla se juttu minulla, mutta onko näille oikeasti työtä pk-seudulla, niin että pääsisi vielä toivomaansa osa-aikaisuuteen?
Googletin jo husin työpaikkoja, kokopväisiä sihteereitä kyllä haettiin (ei siis tule kyseeseen, vaikka täytän hakukriteerit), mutta en kyllä nähnyt yhtään tuon suuntautumisalan paikkaa.
siis: löytyyköhän lähihoitajan hommia, jos suuntautumisvaihtoehtona opiskellessa ollut asiakaspalvelu ja tietohallinto (nimenomaa osa-aikaista/keikkaa)
vai onko suurin tarve vanhuspuolella tai muilla?
Kommentit (2)
Ja, kyllä olisi tarkoitus hakeutua tuohon lähihoitajakoulutkseen ja valita se asiak.p+tietohallinto, mikäli pääsen.
Mutta mikä on tuo mystinen keikkalista kunnallisella ja yksityisellä :D ??
Onko se vain jo hoitoalaa opiskelleille?
Keikkalistalla vaan, niin hommia kyllä on. Lisäksi, jos opiskelet lähihoitajaksi, voit halutessasi tehdä keikkaa muissakin tehtävissä kuin as.palv./th.
Minä jäin kokopäivätyöstä pois toukokuussa ja ilmottauduin keikkalistalle kahteen paikkaan (kunnalle ja yksityiselle). Saan vuorotarjouksia 5-20 viikossa, teen sitten ne, mitkä itselle sopii (pääasiassa teen siis iltavuoroja viikolla ja lauantaivuoroja, tunteja tulee 20-40/vko)
Minulle tämä irtiotto oravanpyörästä sopi hyvin. Nyt teen VAIN ne vuorot, jotka itse haluan ja lisäksi näen monia paikkoja, työ on vaihtelevaa ja pystyn itse vaikuttamaan palkkaani.