Käly suutahti kun en lähde lauantaina laskettelemaan.
mies lähtee lasten kanssa ja käly uuden miehensä kanssa. Nyt käly vetäisi herneen nenään, kun sanoin että en lähde laskettelemaan vaan jään kotiin viettämään aikaa itsekseni. Mies on ollut työreissussa viime viikon ja täläkin viikolla 3pv ja haluan nyt olla ihan rauhassa edes yhden päivän, käydä salilla jne. Onko kälyn suuttumus aiheellista? Huoh
Kommentit (7)
mutta kenenkään ei ole pakko lähteä laskettelemaan. Sen kun pidät vapaapäivän.
porukalla laskemaan. Minä sanoin että tarvitsen vapaapäivän ja sen myös pidän. Miehelle asia on ok, ei se tarvotse minua sinne kädestä pitelemään.
t.ap
Omituisia ihmisiä on aina ollut ja tulee olemaan. Nauti sinä vapaapäivästäsi!
kun sulla on isot ongelmat...jaksamista!!!!!
kun sulla on isot ongelmat...jaksamista!!!!!
jotenkin tulla toimeen, siitä huolimatta että se tuntee tarvetta vedellä herneitä nenään mitä oudoimmista asioista.
t.ap
Miehen veljen vaimo (ei onneksi sisko). Suuttuu jatkuvasti jostain. No, nyt ei olla oltu puheväleissä kolmeen vuoteen. Edellisellä kerralla mykkäkoulu kesti pari vuotta. Nyt en enää itse edes jaksaisi olla missään tekemisissä niin vaikean ihmisen kanssa. Eli onnellinen olen välirikosta :)
sitten peruit vain siksi, ettei huvita, niin voisin ymmärtää jonkunlaisen ärsyyntymisen.
Jos et ole koskaan luvannutkaan mennä, niin ei siitä kukaan voi hernettä vetää nenään.