Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä taas kannusti laihduttamaan.

Vierailija
17.01.2012 |

Kävin passikuvissa tänään ja voi jestas sitä kuvaa, hirveä leveä läskipallonaama, yäk, oikein kunnon emakkosika :(((

Olen jo kaksi viikkoa tarkistellut ruokavaliota. Laskenut näin aluksi kaloreita kunnes alkaa vakiintua suurinpiirtein taju, että missä ruuassa ja minkäkin kokoisessa annoksessa on minkä verran kaloreita.

Vaakaa en omista, toivon vaatteiden perusteella huomaavani painonmuutosta. Vähän on jo tapahtunut, uutenavuotena en meinannut saada yksiä housuja ollenkaan kiinni. Nyt ne menee ihan ähkimättä.

Mutta kyllä nuo kamalat valokuvat kannustaa jatkamaan aina. Miten sitä voikin olla niin hirvityksen näköinen kuvissa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vielä 30kg, 10 olen saanut pois.

Vierailija
2/6 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että tammikuun alussa olisi ollut noin 73-75kg, pituutta 166. Olisin tyytyväinen 10kg pudotukseen. Mulla tuntuu kaikki läski kertyvän vatsaan ja tosiaan naamasta näkyy, kaksoisleukaa ja posket pullottaa. Eikä ole kiva kun maha on kuin 6kk raskaana...

Tsemppiä sullekin painonpudotukseen, iso on urakka mutta varmasti oma parempi olokin palkitsee ja tietysti aleneva vaakalukema :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet laihduttamassa ennen kuin tilanne pääse sairaalloiseksi kuten minulla. Oli kyseessä 10kg tai 50kg, se on vaikeata hommaa. Vaatii hirveästi pitkämielisyyttä, aikaa ja sitä, ettei luovuta vaikka repsahduksia ja takapakkeja tulee.

Olen tullut siihen pisteeseen, että en pärjää enää yksin. Olen menossa lääkäriin, maksakokeisiin yms. ja hakeutumassa sairaalan laihdutusryhmään. On nöyrryttävä ja palajstettava koko noloutensa, jos meinaan elää vielä tätä elämää. Kuolen muuten tähän painoon.

T: 100,2kg

Vierailija
4/6 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson peiliin (joka on sivumennen sanottuna hoikentava), niin näytän ihan hyvältä. Valokuvissa kasvot näyttävät ihan ok:lta, mutta keskivartalo saa oksentamaan. Tämä lihominen olisi pitänyt olla tiedossa, sillä kaikki housut puristavat, mutta jotenkin sitä on sokea peilikuvalleen. Painoa pitäisi pudottaa vähintään 10 kg, mielellään 15 kg, niin näyttäisi aikalailla ihannepainoiselta.

Vierailija
5/6 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa kun olo alkaa keventyä, että miten hyvä sitten on oikeasti olla. Kengätkin saa jalkaan ähisemättä hiki päässä :)

Itse aion ruokamuutosten lisäksi alkaa käymään lapsen kanssa uimassa, halli on nimittäin 100m päässä kotoa. Kun en muuten kovin liikunnallinen ihminen ole, mutta uinti on mukavaa.

Eiköhän tämä tästä ala sujumaan, kesällä on jo muutaman kilon hoikempi olo :)

ap

Vierailija
6/6 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katson itseäni peilistä yleensä vain kasvojen kohdalta. Osaan kiertää kokovartalopeilit. Lisäksi minulla on mies, joka rakastaa ihan päästä varpaisiin myös tällaisena, se sumentaa tarvetta muuttuakaan.

Sitä paitsi pitäisi minunkin tajuta, että nyt ei ole kyse kauneudesta eikä rumuudesta vaan terveydestä. Nämä menevät jotenkin sekaisin.

En halua itsestäni valokuvaa jääkaapin oveen kuin inhottavaksi realismiksi, en halua inhota itseäni. Haluan tajuta tämän homman ihan muuta kautta. 100,2