Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS juttu tulottomista talouksista.

Vierailija
17.01.2012 |

Minun perheeseen kuuluu 3 tulotonta. Minä elätän heitä 1200e työtuloilla. Raha ei riitä edes kaikkeen välttämättömään. Opintolainaa en kuitenkaan halua heidän hakevan koska maksaisivat sillä MINUN vuokraa. Köyhistä ja kaikkensa yrittävistä ihmisistä ei suomessa välitetä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei kiinnosta edes teoriassa köyhät tavikset.

Vierailija
2/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan naapurustossa asuu ainakin 4, joilla ei virallisia tuloja. Rahaa kuitenkin aina matkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä vaan opiskelevat ammattia. ap

Vierailija
4/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat varmasti kolmen opiskelijan kanssa toimeentulotukea. lisäksi opiskelijathan saavat opintotukea, luulisi sillä osan omista kuluista kattavan. täydet opintotuet (2. asteella jo 200e) riittää kyllä muuhunkin kun koulukirjoihin (amiksilla varsinkin, kun eivät osta edes kirjoja lähes ollenkaan). korkeakouluopiskelijoiden voisi melkein kannattaa muuttaa omilleen, saisitte yhteensä enemmän tukia. mikseivät korkeakouluopiskelijat ole töissä?

Vierailija
5/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perheeseen kuuluu 3 tulotonta. Minä elätän heitä 1200e työtuloilla. Raha ei riitä edes kaikkeen välttämättömään. Opintolainaa en kuitenkaan halua heidän hakevan koska maksaisivat sillä MINUN vuokraa. Köyhistä ja kaikkensa yrittävistä ihmisistä ei suomessa välitetä.

heistä välitetään. Kun opiskelut on suoritettu ja päästään ansaitsemaan niin maailma on mahdollisuuksia täynnä.

Ne vain pitää käyttää itse hyödyksi. Yhteiskunta ei sitä puolestanne tee.