Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suupielessä kipeä haavauma jo reippaasti toista kk..

Vierailija
17.01.2012 |

mistä voi johtua? Ei ole B-vitamiinin muutos koska syön tosi terveellisesti ja lisäksi raskaus multivitaa missä on tuplamäärä B2vitamiinia(olin raskaana mut meni kesken joten jatkan sitä foolihapon takia kun tarkoitus raskautua uudestaan)

Vettä juon 3litraa päivässä. Bebanthenia menny kohta putkilo tähän eikä auta yhtään, vasemmalla puolella on haavat ja oikealla puolella ihottumaa huulen alareunassa et huuli näyttää kaksinkertaiselta paksuudeltaan..:( alkaa vituttaa meikkivoiteella peittely kun johonkin ihmisten ilmoille pitää lähtee..oisko jollain antaa vinkkiä mistä johtuu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottia sisältävä voide auttoi ihan muutamassa päivässä. Ei ole ollut sen jälkeen kuin ehkä 3 kertaa (10 vuoden aikana). Sain lääkäriltä reseptin, mutta kyllä saa apteekista ilman reseptiäkin sopivaa esim. tuota Sibicortia.

Vierailija
2/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bepanthenia, mutta ole näemmä käyttänytkin.

kyllä olisin myös sitä mieltä, että mene lääkäriin ja kerro kuinka kauan on ollut.

Olisiko mikään sukupuolitauti mahdollinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla sain lähetteen labraan, jossa tutkitaan mahd. vitamiinipuutokset.

Vierailija
4/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voide on vähän auttanutkin. Olen noita syitä miettinyt, mitä voisi olla, tässä listaus:

- puree hampaita liikaa yhteen, siis puristaa suupieliä liikaa yhteen

- hammastahna-allergia

- allergisoiva huulivoide

- huulivoiteen liiallinen levitys

- kuiva suu

Ihotautilääkärin mukaan olisi atooppista ihottumaa. Liiallisen voitelun välttäminen on auttanut hieman mulla.

Vierailija
6/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään kun on jo jatkunut, niin käy ihotautilääkärillä.

Vierailija
7/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otanko yhteyttä hammaslääkäriin vai terveyskeskukseen?

Vierailija
8/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otanko yhteyttä hammaslääkäriin vai terveyskeskukseen?

kumpi vaan käy, varmaan saat kuurin ihan terveyskeskuksestakin

Vierailija
9/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä kysymässä asiasta lääkäriltä. Vaikka kuinka söisi vitamiinivalmisteita, niin kyseessä voi olla vitamiininpuutos. Se vaatii vain jonkinlaisen imeytymisongelman ja varma ei voi olla ennen verikokeita.

Ja vaihda ihmeessä vitamiinit normaaleihin, siihen raskautumiseen asti. Tuo Multivita-raskaus vitamiini on noin viisi kertaa normaalien vitamiinien hintaista ja vain siksi, että siitä puuttuu A-vitamiini. Yhtäpaljon foolihappoa saa helposti jostain parin euron vitamiinivalmisteesta, kun tuosta parin kympin ylihinnoitellusta tuotteestakin.

Vierailija
10/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista

Vierailija
11/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, usein luullaan, että ko vaiva johtuu B-vit puutteesta, mutta nautipa pari viikkoa ihan öklö pahaa kalanmaksaöljyä, niin pääset vaivasta.

kun juot appelsiinimehua vähän päälle, niin ei ole niin pahaa.

sain itse vinkin yhdeltä vanhalta farmaseutilta apteekissa.

Vierailija
12/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiba toistuvasti varmaan 3 vuotta. Lääkärillä (tosin en ihotauti) käynyt asian tiimoilta myöskin. Määräsi jotain voidetta (nimeä en muista, mutta sieni/bakteerivaivoihin). Se auttoi hitusen. Itse olen kokeillut Sibicortia, sienivoiteita, huuliherpesvoidetta, bacibactia tms. Kaikkea mahdollista. Extrakuuria B2-vitamiinia sekä sinkkivoidetta. Välillä suupielet muutamia viikkoja paremmat, sitten taas halkeaa. Olen sinnitellyt ja ollut tilaamatta ihotautilääkäriä mutta mikäli vaivani jatkuu, tilaan sinne ajan. Kokeile sienivoiteita ens hätään, sitten vaikka kuivattavaa sinkkivoidetta ja huuliin rasvaista perusvoidetta.

Vierailija
13/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lääkäri antoi vinkin

Vierailija
14/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lääkäri antoi vinkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi