Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oulun kaukovainio

Vierailija
17.01.2012 |

onko kokemuksia? etsin eron jälkeen asuntoa mulle ja 2lapselle, joiden iät 4 ja 6 vuotta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkana ihan paska. Ulos kun katsoi niin pelkkää havumetsää. Juoppoja kadut täynnä. Naapurit raivostuttavia kyttääjiä ja kusipäitä.

Asuimme vuokralla. Vittumainen naapuri joutuu elämään itsensä kanssa, mutta me voimme aina muuttaa. Elämämme paras päätös lähteä siltä seudulta.

Älä muuta.

Vierailija
2/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Kaukovainiota en voi suositella.

Paikkana ihan paska. Ulos kun katsoi niin pelkkää havumetsää. Juoppoja kadut täynnä. Naapurit raivostuttavia kyttääjiä ja kusipäitä.

Asuimme vuokralla. Vittumainen naapuri joutuu elämään itsensä kanssa, mutta me voimme aina muuttaa. Elämämme paras päätös lähteä siltä seudulta.

Älä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asuu siellä. Sanoi että maine on vahvasti liioieltu ja perustuu 70-luvun kokemuksiin. Useimmat talon on rauhallisia. Itse en kyllä muuttais, vaan asun täällä yhtä parjatussa Kaijonharjussa ja meidän perheemme viihtyy tosi hyvin. Täällä on myös halpoja asuntoja ja paljon päiväkoteja sekä hyvä koulu, muuta tänne:)

Vierailija
4/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä alueella ole se pankki vai kauppako se oli, joka on ryöstetty jotain 10 kertaa...

joo itse en välitä seudusta. Kamala se ostari siinä, paljon elämäntapa-alkoholisteja.

Vierailija
5/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala paikka ja levoton koulu. En muuttaisi ikinä sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi