Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hintalapun kiinnittäminen kirpparivaatteeseen

Vierailija
17.01.2012 |

Mikä olisi siistein, myyvin, selkein tapa? Ei haittaa vaikka joutuisin näkemään vaivaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran laittanut myyntiin vaatetta niin katson mihin laitan hintalapun. Kokolappu on siitä hyvä että ei jää reikiä mihinkään vaatteeseen.

Takeissa olen monesti laittanut vetoketjun vetimeen. Kengät olen sitonut ensin karulla yhteen. Tietenkin sen verran narua että pystyy sovittamaan ja siihen naruun lappu, itse käytin paljon rei'itintä.

Vierailija
2/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdan maalarinteipin. :)

eipä muuta ku lappuja väsäämään ja vaatteisiin sitomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nk. osoitetarroja joihin voi printata pöytä, hinta jne. ja sitten joko koneella kirjoittaa tuotteen&hinnan lappuihin tai printata sellaisenaan ja kirjoittaa käsin tuottee&hinnan lappuihin.

Tarralapun kiinnitän vaatteessa sisäpuolelle, yleensä "niskaan" tai "housunkaulukseen" tmv. paikkaan missä pesulappu yleensä on. Noista tarroista ei jää jälkiä vaatteeseen, mutta varmuuden vuoksi noin. Yleensä myös pistän yhden piston lankaa niin pysyy kiinni vaikka liimapinta pettäisi (noin ei ole käynyt vielä kertaakaan).

Nopeaa, siistiä ja helppoa.

Vierailija
4/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse päätellä ompelia, lanka saa jäädä roikkumaan molemmista päistään joten ei ole kovin iso homma.

Vierailija
5/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut hakaneulalla.

Leikkaan jostain värikkäästä kartongista n. 5 x 8 cm paloja, joihin kirjoitan selkeästi tuotteen, koon, hinnan ja pöydän numeron. Sitten pujotan vas yläkulmasta hakaneulan ja kiinnitän sen näkyvälle paikalle vaatteeseen, kuitenkin yritän myös niin, ettei jäisi reikää tuotteeseen.

Itse ainakin ostajana arvostan tuon kaltaisia lappuja: löytyvät helposti, ovat tarpeeksi suuria, niissä lukee selkeästi koko ja hinta (ja aina tasasummat, ei voi olla niin tarkkaa, että pitäisi alkaa senteillä kikkailee, hyvä jos 50-senttisiä viitsin laittaa hintaan, mieluummin pyöristän jompaan kumpaan).

Vierailija
6/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutaman kerran saanut reiän sormeeni niistä ja tulee mieleen tartuntavaara (joka tietysti on minimaalinen mutta kuitenkin) että jos joku hepatiittipotilas on myös hypistellyt sitä samaa lumppua ja saanut haavan samasta neulasta...

Itse suosin maalarinteippiä mutta jos olet viitseliäs niin kestävin ja siistein tapa varmaan on tuo muutamalla pistolla laitettu lappu. Asiallisinta on käyttää kirppiksen omia monistettuja hintalappuja joissa näkyy selkeästi myyntipaikkanumero.

Vierailija
7/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallista kopiopaperia, vetäisen kirkkaan teipin vain lapun päälle kun olne sen kirjoittanut.

laput kiinnitän joko nitojalla vaatteen niskassa olevaan pesumerkkiin tai sitten jos niskassa ei ole merkkiä niin sitten hakaneulalla vaatteeseen aika ylös. jos vaatteessa vetoketju, vyönlenkki tai napinläpi, saatan laittaa lapun kalastajanlangalla siitä roikkumaan.

Vierailija
8/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras konsti, mutta käytännössä laitan niitä hyvin harvaan tuotteeseen. Alan olla aika suivaantunut siihen, ettei meidän sinänsä kivalla kirpparilla mene vaatteet kaupaksi millään hinnalla. Lähinnä olen yrittänyt myydä tavallisia, hyväkuntoisia lastenvaatteita, mutta tuntuu 50 snt olevan liian kova hinta mistä vaan sisävaatteesta. Paremmin menevät kaupaksi kaikki kummalliset koriste-esineet tai ns. antiikki, mikään käytännöllinen ei tee kauppaansa. Olenkin tullut siihen tulokseen, että kirpparilla ei käydä ostamassa köyhyyttään vaan ihan vaan hamstratakseen. Ja juu, hakaneuloja en tuhlaa alle euron vaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän