Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ministeri Virkkusella jokin persoonallisuushäiriö?

Vierailija
16.01.2012 |

Hän ajoi ihmeellisellä minäminäminä-pakottamisvimmalla peruskoulu-uudistusta, joka sitten kaatui. Ja sama pakottamisvimma kuntauudistuksen kanssa, joka sekin tulee todennäköisesti kaatumaan.

Vaikuttaa todella rasittavalta ihmiseltä, onko hänellä jokin persoonallsuushäiriö?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä postauskset kertoo enemmän kirjoittajista kuin kulloisestakin haukkumisen kohteesta. Joo toki ja ilman muuta Virkkusen motiivi uudistuksiin on se että hullunkiilto silmissä halutaan nimi historiankirjoihin. Mä kun luulin että se on sen työtä! Persut itkee kovaan ääneen miten kauheaa on kun Suomi ottaa lisää velkaa. Sitten kun joku yrittää vaikuttaa asioihin niin ettei tarvis ottaa niin helvetisti velkaa, niin tokikaan se ei tee työtään vaan harjoittaa jotain persooonallisuushäiriötä. Aivan helvetin rasittavaa porukkaa, sanon minä.

että asiasta kritisoiminen on ihan ok ja tarpeellista, mutta tällainen persoonallisuushäiriöistä puhuminen ja Virkkusen motiivien miettiminen on PAS-KAA joka ei tuo mitään lisäarvoa kenellekään. Se ei lisää ymmärrystä Virkkusen toimista tippaakaan, ainoa mistä se kertoo on näitten kommentoijien pään sisältö. Ei se auta tippakaan niitä, joita kiinnostaa oikeasti itse asia ja sen taustat. Se on henkisesti äärimmäisten laiskojen ihmisten paskanjauhantaa, joka vaan aiheuttaa yhteiskunnassa turhaa pahaa verta ja eripuraa.

paatuneen poliitikon tavoin keskustelun aivan muualle, toisarvoisiin asioihin.

Onko se Virkkunen muka pätevä virkaansa? Ei ole.

Vierailija
22/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mallikkaasi kuin nyt tuollaista voi hoitaa (esim. kuntauudistus), ei ministerit omin päin tuollaisia hankkeita pykää pystyyn. Toisin kuin joku Lehtomäki joka kämhi omat ja valtionhommat sekaisin ja nyt sitten ihmetellään luonnon saastumista ym jälkikäteen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän