Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ninja masentui synnytyksen jälkeen

Vierailija
16.01.2012 |

http://www.iltalehti.fi/nainen/2012011615078816_na.shtml

Niin pahalta kuin se kuulostaakin, niin tämä uutinen ei yllättänyt minua yhtään. Olen osannut monesta tuntemastani nuoresta äidistä ennustaa synnytyksen jälkeisen masennuksen jo raskausaikana. Sen kuulee puheesta ja asenteesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat erityisesti ennustaa tulevaa masennusta mielestäsi?

Vierailija
2/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina hehkuta kuinka vauvan kanssa on NIIIIIN ihanaa... ja sit menee pari vuotta ja kerrotaan "avoimesti" rankasta vauva-ajasta ja masiksesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai masennuksen pahin olo kesti VIIKON!!! Mun mielestä silloin ei voi puhua mistään masennuksesta.

Sillä on vähän hormoonit heittänyt ja that´s it. Todellisesta masennuksesta ei todellakaan toivuta ihan tuolla tavalla. Tai siis tosi kivaa olisi, jos toivuttaisiin.

Vierailija
4/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeasti.

Jos on, niin onhan tuo jo pelkästään syy masentua. Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää eli esimerkiksi Jennica Pinjamiina Möttönen on jo ihan laatunimi tuohon verrattuna.

Vierailija
5/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai masennuksen pahin olo kesti VIIKON!!! Mun mielestä silloin ei voi puhua mistään masennuksesta.

Miksi tehdä juttua viikon kestäneestä masennuksesta. Itselläni synnytysmasennuksen pahin vaihe kesti 2½ vuotta.

Vierailija
6/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninja on draamaqueen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme