Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!!

Vierailija
12.11.2005 |

Synnytyksestä on nyt n. 7viikkoa. Jälkivuoto loppui jo 1,5viikoksi ja alkoi taas tuossa reilu viikko sitten. Nyt verta tulee aivan jumalattomasti. Side menee ihan veriseksi alta puolessa tunnissa ja kun käy vessassa pissalla niin vesi pöntössä muuttuu ihan punaiseksi. Onko tää enää normaalia? Mitään hyytymiä ei ole kyllä tullut. Pitäisiköhän käydä jossain päivystyksessä vai onko tää ihan hommaan kuuluvaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parit ekat menkat olivat aivan tajuttoman vuolaat! Sitten hormonitoiminta taas ilmeisesti hiukan tasoittui, eikä ihan kauheita verilöylyjä enää tullut ;). Mulla kyllä aina ollut aika runsaat menkat.

Vierailija
2/6 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla synnyttäneillä on ollut tän jälkivuodon suhteen? Voihan toi olla normaaliakin.

T. ei synnyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi TASAN 6 vkoa synnytyksestä menkat ja muutamat ekat oli sellaiset, että luulin kuolevani verenvähyyteen:(

Mutta käy nyt varoiks vaikka päivystyksessä näyttämässä, ettei käy hassusti.

Vierailija
4/6 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että on normaalia jos ei haise tai ole hyytymiä joukossa. Jos ei vuoto vähene huomenna tai ylihuomenna, soita päivystykseen.

Vierailija
5/6 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä tapauksessa sinulla on KIIRE kaavintaan. Luultavasti olet ilman sitä aamulla jo kuollut.

Siteellinen puolessa tunnissa tuntuukyllä vähän liialta kuukautisiksi ???

Vierailija
6/6 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka oli kyllä ehjä, kohtu supistui tosi nopeaan, eikä mitään olisi pitänyt sisään jäädä. Kuulostelen tilannetta nyt hetken vielä ja soitan sitten päivystävälle lääkärille jos rupeaa liian heikolta tuntumaan. Pakkohan se on käydä ennemmin lääkärissä kun olla tajuttomana kotona pienen vauvan kanssa, kun mieskin on töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi