Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka laitettu noin tunti sitten

Vierailija
16.01.2012 |

Herrajesta kuinka tahtoo supistella ja miten ne supistukset sattuu. Otin vähän ennen laittoa buarana 800mg, mutta kyllä silti jomottaa, huh.

Laittaessa vihloi ja jomotti, ihan jalkapohjista otti. Hoitaja sanoi, että värikin katosi kasvoilta hetkeksi aikaa. Onneksi oli hyvin ystävällinen ja helläkätinen naislääkäri.

Kyllä me naiset saadaan kokea jos jonkinlaista, huh!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi laittaja oli ensikertalainen ja teki työnsä varsinaisen gynekologin ohjauksessa, luvallani. Se kesti kauemmin, sattui enemmän, mutta ei enempää kuin menkat.

Itse kohdunnapukka ei kyllä tunnu juuri miltään. Siihen reunaan kun rouskaistaan kiinni hammastetut pihdit, siitä ei tiedä kuin rutisevan äänen. Kohdun syvyys mitataan metallititkulla, sondilla. Tunsitko sitäkään?

Vierailija
2/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä ei enää kierukkaa ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengittää :) Terkkarin piti sitten muistutella, että miten se tapahtuu. Kapeimmassa kohdassa nipisti todella kovaa, tosin se sattui varmaan vaan sekunnin, mutta henki tosiaan salpautui.

Laittopäivän ja vähän seuraavana nipisteli aika paljon, mutta sitten helpotti.

Ja muistin vasta laiton jälkeen, että ohjeistettiin ottamaan särkylääkettä etukäteen.

Vierailija
4/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukan laiton jälkeen ja ah mitkä finnitkin se toi tullessaan

Vierailija
5/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalat kivut, kuukautiskiput potenssiin kymmenene. Kramppasi niin, että jouduin menee kotiin loppu työpäiväksi. Onneksi oli perjantai, seuraavalla viikolla kipu oli vähäisempää. Mulle ei voitu asentaa kuukautisten aikana, se kuulemma pahentaa kipua.

Vierailija
6/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisten aikan ( mutta niitä ei mulla ollut ollut aikoihin)

Vierailija
7/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelotti laitto hulluna! mutta en minä tuntenut kuin juuri ja juuri, että jotain se gyne tekee.. laittopäivänä alapäähän tuli vähän särkyä, niinkuin menkat ois ollu alkamassa..buranaa otin ja pötköttelin niin se meni ohi.

Mulla ollut nyt vuoden, niin mikä ihmeen sulkasato iskee?? On mulla kaikki karvat ja tukat ainakin tallella.. :D Ja on ihanaaaaaa kun ei ole enää entisiä viikon mittaisia menkkoja! päivän kaksi tippasee ja loppuu siihen! ja hormonikierrukka just on...

Vierailija
8/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle laitettiin ekojen menkkojen aikaan. synnytyksestä oli joku 3kk.

Vierailija
9/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaminen sattui murto-osan kuukautiskivuistani ja oli ohi hetkessä. Vuoto pieneni 10-osaan ja tulee noin 40pv välein...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi