Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville miehen hääpäiväyllätyksen :)

Vierailija
16.01.2012 |

Ja ihana yllätys olikin. Mies tietää, kuinka paljon olen himoinnut aivan tietynlaisia timanttikorviksia, sellaisia "kolmasosarenkaita", jotka laitetaan tapilla korva läpi ja siinä kaaressa on timanttirivi. Tällaiset oli bongannut helsingin pantin verkkokaupasta, tilanut ja maksanut. Näin kuitin, jossa oli hinta ja kuvaus.

Että oon iloinen. Täytyy malttaa olla ottamatta puheeksi, kun hääpäivään on vielä kuukausi.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittais ihan älyttömästi, jos vahingossa saisin selville asian, jonka olis tarkoitus olla yllätys. Vaikka se muutoin oliskin mieluinen. En vihkisormustanikaan halunnu nähdä ennen kuin mies pujotti sen mun sormeen vihkitilaisuudessa. En tiiä paljonko makso. Mutta olen ollu enemmän kuin tyytyväinen. En olis ite osannu parempaa valita.

Vierailija
22/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sä et saakaan niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasiat on makuasioita, ja manneja ei olla. Onneksi kirjoitin koruista tänne, niin hyvä mieleni hävisi saman tien ja haluan vaan unohtaa koko lahjan. Ehkä se on hyvä, niin saan paremmin teeskenneltyä olevani yllättynyt.

Täällä pyörii lähinnä katkeria eronneita ja niitä, jotka ovat valinneet miehensä väärin :D. Ihana, että sun mies tietää mistä tykkäät. Älä anna näiden pilata sun iloa.

Vierailija
24/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä olet tylyjä vastauksia saanut! :O

kiva että sait lahjan mitä toivoit! :)

Vierailija
25/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä jossain timanttien upotuksissa muhii jonkun vanhaa kuollutta solukkoa.

Tolla maulla, joku on vielä kuollut helvetti vieköön ne korvissaan. Joku mummo!

Vierailija
26/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täällä useampikin mamma kaateudesta sykkyrällä :D

Vierailija
27/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, vastaisuuden varalle pieni neuvo: koska palstalla ap on AINA väärässä, tämäkin asia olisi pitänyt esittää niin, että olisit kauhistellut että joku kaverisi sai mieheltään vastaavan hääpäivälahjan. Silloin olisi kyllä tullut pitkä liuta vastauksia, jossa olisi puolusteltu kuinka mahtava idea ja lahja on kyseeessä ja kuinka mies on superhyvä ja rakastaa vaimoaan aivan valtavasti :)

Onneksi kirjoitin koruista tänne, niin hyvä mieleni hävisi saman tien ja haluan vaan unohtaa koko lahjan.

Vierailija
28/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä jossain timanttien upotuksissa muhii jonkun vanhaa kuollutta solukkoa.

Tolla maulla, joku on vielä kuollut helvetti vieköön ne korvissaan. Joku mummo!

Että helsingin pantin verkkokaupassaan myymät korut on

1. asiantuntijan aidoiksi tarkastamat

2. puhdistettu ja kiilloitettu

3. kaiverrukset (vaikka sormuksista) poistettu

Eli mua ei tippaakaan ahdista pitää käytettyjä korviksia, varsinkaan kun timantteja on yhteensä kymmenen ja vieläpä ihan hyvän kokoisia. Ne on mulle uudet.

Vierailija
29/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, vastaisuuden varalle pieni neuvo: koska palstalla ap on AINA väärässä, tämäkin asia olisi pitänyt esittää niin, että olisit kauhistellut että joku kaverisi sai mieheltään vastaavan hääpäivälahjan. Silloin olisi kyllä tullut pitkä liuta vastauksia, jossa olisi puolusteltu kuinka mahtava idea ja lahja on kyseeessä ja kuinka mies on superhyvä ja rakastaa vaimoaan aivan valtavasti :)

Onneksi kirjoitin koruista tänne, niin hyvä mieleni hävisi saman tien ja haluan vaan unohtaa koko lahjan.

Vierailija
30/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jaksoitte kirjoittaa tänne, kiitos.

Vierailija
31/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä porukkaa!!

Vai manneja jos tykkää keltakullasta ja timanteista! Mulla on keltakultainen sormus jossa on timantteja ja ihan vihkisormus ja iältänikin olen alle 30v enkä ole manne! Mikä helvetti siinä on että ei voida ymmärtää että erilaiset ihmiset tykkää erilaisista asioista! Onko ainut oikea korun väri valkokulta?

Ja tuo korvisidea on ihana :)

Mukanaa että saat mitä toivot! Ja todellakin panttilainaamosta on sulle uus ja sillä ei ole mitään väliä että joskus joku on niitä käyttänyt, onhan muutakin kultaa joku joskus käyttänyt kun se on joskus ollut jotain muuta ja sulatettu.

Hyvä vaan että rahaa jää muuhunkin sitten eikä budjettia vedetä tiukalle kun on järkevämpiäkin tapoja hankkia lahjoja. Ja vaikkei olisikaan tiukka budjetti, miksi pitäisi ostaa uutena jos käytettynä saa aivan yhtä hyvät!

Vierailija
32/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että itse tykkäät lahjasta :) Ja kuten joku tossa aiemmin totesikin: kanikonttorista ostetut korvikset on ekologinen lahja. Ihanaa hääpäivää teille!

Että helsingin pantin verkkokaupassaan myymät korut on 1. asiantuntijan aidoiksi tarkastamat 2. puhdistettu ja kiilloitettu 3. kaiverrukset (vaikka sormuksista) poistettu Eli mua ei tippaakaan ahdista pitää käytettyjä korviksia, varsinkaan kun timantteja on yhteensä kymmenen ja vieläpä ihan hyvän kokoisia. Ne on mulle uudet.

Vierailija
33/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viikon matkan jenkkeihin miehen kanssa kahdestaan. Pikkukorvikset on vähän ehkä alakanttiin täysiä vuosia ajatellen, varsinkin jos ne on käytetyt.

Oli vaan sen takia, että äijäs oli sen verran käynyt vieraissa, että pakko oli taas leperrellä pikkuvaimollekin vähän.

Vierailija
34/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka tiskais, se menee sinne upotuksiin ja saumojen väliin ja jää sinne. Mä olisin mieluummin nakuna, kuin mahdollisesti jonkun rupisen mummon vanhat korvikset ihollani.

Vierailija
35/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne upotetaan 100% alkohollin ja astia laitetaan joksikin aikaa värisemäään ultraäänipesuriin. Sillä kuule lähtee solukot vaikka kiven sisältä.

t: kultasepäksi opiskeleva

Vierailija
36/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viikon matkan jenkkeihin miehen kanssa kahdestaan. Pikkukorvikset on vähän ehkä alakanttiin täysiä vuosia ajatellen, varsinkin jos ne on käytetyt.

ehkä mielipiteeni johtuu vain siitä, että reissataan muutenkin paljon eli yksi matka jenkkeihin ei ole mitään ekstaa.

Mieluisat korut sitä vastoin olisivat, vaikka toisaalta korujakin on paljon - osan olen perinyt, osan saanut lahjaksi ja osan ostanut itse.

Silti korua pidän spesiaalimpana ja henkilökohtaisempana lahjana kuin matkaa.

Vierailija
37/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle sanoisin, ettei makuasioista voi kiistellä eli jätä arvostelevat kommentit omaan arvoonsa. Ole onnellinen, että sinulla on mies joka oikeasti hakee ja ostaa lahjan, jota tietää sinun toivovan :)

Vierailija
38/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on sitä kahdenkeskistä aikaa "arkenakin" ei tarvitse lähteä hääpäivänä amerikkaan sitä viettämään. Ja muutenkin tykätään reissata koko perheen voimin.

ohis

ehkä mielipiteeni johtuu vain siitä, että reissataan muutenkin paljon eli yksi matka jenkkeihin ei ole mitään ekstaa. Mieluisat korut sitä vastoin olisivat, vaikka toisaalta korujakin on paljon - osan olen perinyt, osan saanut lahjaksi ja osan ostanut itse. Silti korua pidän spesiaalimpana ja henkilökohtaisempana lahjana kuin matkaa.

Vierailija
39/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niagaran putouksilla näköalaravintelissa, kuin saada pari timanttia, kun on 10 vuotta täynnä.

Kummasti friskaa vanhaa liittoa kun kukaan ei kilju, ei huuda, ei vaadi mitään, vingu tekemisen puutetta ja saa vain tuijotella ukkoa silmiin illallisen verran ja pari kiihkeää yötä. Koruista en niin edes välitä, mutta pitäkööt ap timanttinsa, jos se tekee sen onnelliseksi.

t. Se matkan saanut...

Vierailija
40/59 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kyselen, itse en ehkä pystyisi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi