Mc Donaldsissa on puolalaista naudanlihaa. Onko se teistä ok? Minä taidan vähentää
siellä käymistä. Ihan avoimesti kyllä sieltä tietoa saa ja kertoivat valvovansa hygieniaa ja kaikkea muutakin. Silti arveluttaa. Onko syytä mielestänne?
Hesessä on suomalaista. Pitäiskö alkaa käydä siellä?
Kommentit (24)
siellä käymistä. Ihan avoimesti kyllä sieltä tietoa saa ja kertoivat valvovansa hygieniaa ja kaikkea muutakin. Silti arveluttaa. Onko syytä mielestänne?
Hesessä on suomalaista. Pitäiskö alkaa käydä siellä?
ihmeen takia suomalainen olisi muka parempaa kuin puolalainen?
Älkää nyt ottako sitä MTK:n propagandaa niin tosissanne, oikeesti.
Itse kartan lisäaineita ja natriumglutamaattia. Oon itse ollut teininä töissä Mäkkärillä ja luotan heidän hygieniatasoon sataprosenttisesti, samaten laadunvalvontaan. Hesestä en tiedä kun ei ole kokemusta. Olen myös asunut vaihto-oppilaana Puolassa ja minusta ruoka oli siellä erinomaista.
Muutenkaan en Hesessä voi enää syödä kun mulla on keliakia eikä niiden ranskalaiset ole täysin gluteenittomia (keitetään samassa altaassa paneroitujen ruokien kanssa), toisin kuin Mäkkärissä.
Ihan syön hyvillä mielin molemmissa
naudan- ja sianlihan tuotantonsa puolaan, koska siellä ei ole hygienia- ym määräyksiä "navetoissa ja sikaloissa", kuten on muissa eu-maissa. Ne on niin isoja yksiköitä siellä missä karja nopeasti pakkosyötetään teuraspainoon. Ja pahinta on että ne saasteet ja paskat ajetaan itämereen. Tarkastajat ei pääse näihin tuotantolaitoksiin, koska niitä valvovat aseistetut ihmiset. On pöyristyttävää että tuollainen toiminta sallitaan ja noin sääntöjä kierretään. Siinä olisi kettutytöille hommia, mutta on liian vaarallista mennä sinne kurkkimaan ja kuvaamaan.