Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt äkkiä APUA!

Vierailija
16.01.2012 |

Laitoin vahingossa auton tankkiin tuulilasinpesunestettä jääneston sijaan, voiko siitä olla jotain haittaa, voiko olla vaarallista?

Pitääkö kertoa miehelle?

Pitäisi ehtiä puolen tunnin kuluttua neuvolaan :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei ole haittaa, sillä molemmissa on alkoholia. Pesunesteessä tosin on myös glukoolia (?).

Miehelle kannattaa kertoa. Ei välttämättä hirveesti tykkää, mutta rehellisyys ja silleen.. :)

Vierailija
2/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä lähe sillä autolla minnekkää vaa soita miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku, joka oikeasti voisi kertoa mitä minun nyt pitää tehdä?

ap

Vierailija
4/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Siperiassa on nyt niin kova pakkanen, että autossa tarvitaan jäänestoa? Meillä sitä on käytetty vain silloin, kun on ollut kesädieseliä tankissa ja yllättäen tullut -30 pakkaset.

Miksi et mennyt neuvolaan taksilla?

Soita jollekin osaavalle korjaajalle, mutta älä turhaan hätäännyt hinauttamaan autoa merkkikorjaamolle vaikka sellaistakin suositeltaisi. JOs oma miehesi ei ole asiantuntijan nimenomaan korjauspuolella, niin mitä hyötyä miehelle soittamisesta olisi? Mutta tietenkin soitat, jos auton omistaa mies.

Ensiavuksi kannattaa ainakin olla käynnistämättä autoa ennen kuin otat selvää muutamista perusasioista: mitä ja kuinka paljon polttoainetta tankissa oli? Mitä ainetta se tuulilasinpesuneste oikeastaan oli, selviää sen pullon kyljestä. Ai mutta sinähän tietenkin ehdit heittää sen roskiin etkä enää muista merkkiä...

Jos mulle olisi käynyt noin, hankkisin suurella kanisterilla niin paljon polttoainetta että saisin tankin täyteen ja ajaisin kaikessa rauhassa.

Mutta minun mieheni on autonasentaja, ja autot siinä iässä, että ei niille enää romutuskuntoa kummempaa enää ole tiedossa.