Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun jokainen neuvolakäynti ahdistaa

Vierailija
16.01.2012 |

Kohtelu neuvolassa joka ikinen kerta ollut nuivaa ja kalseaa. Vaikka yritän miten olla, terkkarilla on aina jotain valitettavaa. En ole huumeäiti enkä alkkis vaan aivan tavallinen nuori äiti, joka yleensä tulee toimeen useimpien ihmisten kanssa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoja kokemuksia Tesoman neuvolasta. Lopulta pyysin keskusneuvolasta terkkarin vaihtoa. Oli suuri helpotus käydä neuvolassa sen jälkeen.

Vierailija
2/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkarin vaihto on ainoa, mikä tuossa auttaa. Toivottavasti et ole pienen neuvolan asiakas, että saat vaihdettua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkkuani myöten täynnä huonoa kohtelua ja annoin myös palautetta siitä. lopputulos oli se että terkka suuttui ja tuli suorastaan mun silmille. En voi luottaa häneen enää, joten mitäs tässä mieltään pahoittamaan tämän enempää? Vaihdetaan sitten neuvolaa tai ainakin terkkaa.

Vierailija
4/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä neuvola sulla numero 5 on?

Vierailija
5/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan ei oo mahdollista vaihtaa. Muuten kuin muuttamalla toiselle paikkakunnalle.. Jota olen kyllä vakavasti alkanut harkitsemaan. Vain yksi terkkari. Nainen ei oo ikinä hymyillyt ja aina on niin tyly. Pitää minua "huonona " äitinä.. Voi olla että ei vaan tulla toimeen.

Ja minä hoidan lastani niin kuin minä haluan. :) Enkä niin kuin mieheni veljen vaimo hoitaa, joka on siis terkkarin mielestä ylijumala. Jaksaa hehkuttaa joka kerta siellä käydessä siitä. Onhan hän kuitenkin imettänyt kolme vuotiaaksi ja käyttää kantoliinaa vieläkin..

Vierailija
6/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä, jos on noin ikävä mennä sinne. Mulla on ollut ihan hyvät kokemukset, alussa hieman karsastin häntä, mutta ei hänessä varsinaisesti mitään vikaakaan ole...Ollaan vaan melko erilaisia. Nyt kun olen kolme vuotta hänellä käynyt, niin ihan hyvin tullaan juttuun.

Vierailija
7/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin läpeensä kielteinen ja dominoiva besserwisseri, että aina onnistui hulauttamaan jalat alta. Mikään ei koskaan ikinä millään mitenkään onnistu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme