Kun Jeesus tulee, löytääkö hän uskoa maanpäältä?
Anna sinäkin elämäsi Jeesukselle Kritukselle, hänen ruumiinsa ja verensä on sinun syntiesi edestä annettu!
Olen tässä hetkisen, mikäli haluat keskustella uskonasioista =)
Kommentit (24)
Uskon kyllä että Jeesus on kuollu mun puolestani. Mutta en jaksa elää niin kuin krisitityn tulisi. Vihaan mun miestä, toivon että hän kuolisi, haaveilen muista miehistä, työskentelen salaa seksipuhelimessa.
Valehtelen ja huijaan, haaveilen isoista rahoista, lypsän äidiltäni rahaa valehtelemalla miehestäni (että hän vie kaikki rahani), halveksin ihmisiä ylipäänsä, en rakasta ketään, en oikein edes lapsiani. Tai ainakaan en jaksa hoitaa heitä.
Blaah. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka paljon. Olen lisäksi masentunut, väsynyt ja toivoton. Tai ainoa toivo on siinä että pääsen taivaaseen. Mutta en voi olla varma siitä asioiden ollessa näin. Tuntuu että Jumala ei kuuntele. Tai ei ainakaan ole antanut sitä isoa lottovoittoa, jota olen jatkuvasti pyytänyt jo vuosikaudet.
Minäkin olin kahden tien kulkijana ennen. Silloin en julkisesti olisi voinut Jeesusta tunnustaa.
Lääkkeenä sinulle Uuden Testamentin lukua ja suun tunnustusta enemmän. Jos tiedät rukouspiirejä, mene mukaan. Siunausta sinulle tkari haikonen
up