Kauanko olitte seurustelleet, ennen kuin kehtasit pieraista?
Pieraista siis toisen kuullen. Me oltiin oltu jotain kuukausi yhdessä. Mies tais töräytellä jo viikon-parin jälkeen.
Kommentit (35)
Ekoilla treffeillä päästeltiin molemmat. Oli jo keskustelupalstatuttuuden perusteella tiedossa että molemmat harrastavat pieruhuumoria, pierujen polttelua ja sen sellaista. Mies tiesi että tässä asiassa roisin naisen saa kun mut ottaa ;)
Muutettiin virallisesti yhteen vasta monen vuoden seurustelun jälkeen ja muistan, että yhteisessä asunnossakin varmaan vuoden ajan komensin mieheni keittiön suljettavan oven taakse istumaan, kun mun täytyi käydä kakalla!
Siis mies eka keittiöön, ovi tiukasti kiinni ja mä eteiskäytävän vessaan ja ovi lukkoon. En tykännyt ajatuksesta, että se kuuntelisi niitä kakkimisääniä ovan takana olohuoneessa :)
Yleensä nämä ketjut täyttyvät hetkessä vastauksista tyyliin "pitää saada olla oma itsensä, suhde ei ole tarkoitettu jos se toisen pieruun kaatuu, ei saa pidättää, meitä pierut vaan naurattaa" yms.
Ei meidänkään suhde siihen kaadu, jos paukku pääsee, mutta kyse on siitä, että tahallaan niitä ei toisen seurassa lasketella. Ihan normaalia toisen kunnioittamista minustakin!
Mies pieree ehkä hieman avoimemmin, jos oikein vatsaa vääntää, ja pyytää sitten anteeksi (ei se minua haittaa enkä odota anteeksi pyyntöä, se on vaan hänen tapansa), minä kyllä menen vessaan päästelemään "höyryjä"... =D Jos nyt vahingossa asentoa vaihtaessa, lenkillä tms. pääsee, niin sanon sori minäkin, mutta ei se minua sen enempää hävetä. Eli niinkään kehtaamisesta ei ole kysymys, kuin viitsimisestä!
tarkoituksella pieruja päästele(onko se edes mahdollista??)mutten niitä pidättele tai lähde juoksentelemaan vessaan.Kotona haluan olla vapaasti,ilman mitään pierurajotteita.
Joskus nuorena yritin esittää,etten edes käy kakalla,ja vatsahan siitä tuli kipeäksi:D ettei kiitos enään.Joku oli silloiselle poikaystävälleni kertonut,että tytöt kakkii mansikoita.
Ei tollasia muista. Pidättekö kirjaa vai mistä te muistatte?
Aika normaali asia piereskely on, eli ei siinä mitään vuotta mennyt.
yhdessä 28 vuotta eikä tapoihimme vieläkään kuulu piereskellä seurassa.
emmekä vieläkään piereskele toistemme seurassa. Ei tämä mitään ongelmaa tuota. Mieheltä kyllä välillä pääsee, mutta erittäin harvoin. Ja kyllä minäkin tietenkin vessassa käydessäni ja kuuluuhan se kun kylppäri on makkarin vieressä. Mun mielestä ei kuulu hyviin tapoihin piereskellä kenenkään seurassa, minkä takia hyvät tavat pitäisi unohtaa oman puolison seurassa? Piereskely on oksettavaa ja olen iloinen, että mieheni on samoilla linjoilla. Hän ei ole myöskään ikinä käsittänyt äijien pieru-kakka -juttuja. Yöks!!
7 vuotta, eikä kumpikaan piereskellä toisen läsnäollessa. Jotain rajaa. En voisi kuvitella mieheni (ekonomi/DI) pieraisevan! Enkä itsenikään hänen tai kenenkään läsnäollessa.
7 vuotta, eikä kumpikaan piereskellä toisen läsnäollessa. Jotain rajaa. En voisi kuvitella mieheni (ekonomi/DI) pieraisevan! Enkä itsenikään hänen tai kenenkään läsnäollessa.
akateemisilta ei erity suolistokaasuja.
aikana. Olisi pitänyt tajuta siitä, ettei kyseinen suku ole arvoiseni.
Minä en piereskele, röyhtäile tai kaiva nenää/persettä ihmisten ilmoilla. Se ei liity kehtaamiseen vaan käytöstapoihin.
heti vessaan kun alkaa pierettään? Entä jos vessa onkin kaukana,ettekä kerkeä,menettekö sitten komeroon?Onko vatsat kipeänä,entä onko suolimutkia?
Nykyisin sentään olen jo selvittänyt, mistä saan mahavaivoja, joten piereskelyyn on tarvetta aiempaa huomattavasti harvemmin.
Minua ei pieretä oikein koskaan, ehkä sillon kun on ripuli.
Mieheni on läski ja ruma, piereskelee jatkuvasti.
Miksi se noin menee?
se on vapauttavaa,enkä kyllä juokse vessaan jonkun pierun takia kun en sinne kerkeäisi kuitenkaan.Epäkohteliasta on mielestäni röyhtäillä ruokapöydässä.