Mä en tajua tätä vitsiä:
Batman meni kauppaan
...Robin!
Enkä tätä:
Mies meni kauppaan,lapio.
Voisko joku avata?
Kommentit (27)
- Mitä punaisempi, sen ui.
Mitä yhteistä on katulampulla?
- Mitä pitempi, sen valo.
Millaista ihmistä nämä antivitsit naurattaa? Erikoisuudentavoittelijaa? Sellaista, joka ei ole eläissään kohdannut mitään outoa tai hullua? Sitten on niin hykerryttävän kreisiä kun vitsissä ei olekaan vitsiä?
Tosin siitä on aikaa, kun olen noita ensimmäisen kerran kuullut. Olisiko 80-luvun puoliväliä.
vitseistä jotka vaatii vähän hoksottimia, eikä kaikki ole rautalangasta väännettyä 'nyt saa nauraa' tyyppisiä.
Antivitsit haastavat kuulijan että tajuaako vitsin, vai onko vaan vähän hidas. Oliko siinä vitsiä ollenkaan?
Siinä siis oikeastaan vitsaillaan kuulijan kustannuksella.
Joke's on you.
Millaista ihmistä nämä antivitsit naurattaa? Erikoisuudentavoittelijaa? Sellaista, joka ei ole eläissään kohdannut mitään outoa tai hullua? Sitten on niin hykerryttävän kreisiä kun vitsissä ei olekaan vitsiä?
No, henkilökohtaisesti olen itse mustan huumorin ystävä. Niin minulla kuin monella ystävälläni on musta huumorintaju. Tässä teille esimerkki:
http://www.eatliver.com/i.php?n=6215
Sekä minä, että moni muu kaveripiiristäni, olemme nauraneet tuolle kippurassa.
Nauramme myös antivitseille. Vähän vaikea sitä pointtia, miksi ne naurattavat, on selittää, mutta en edes yritä.
vitseistä jotka vaatii vähän hoksottimia, eikä kaikki ole rautalangasta väännettyä 'nyt saa nauraa' tyyppisiä.
Antivitsit haastavat kuulijan että tajuaako vitsin, vai onko vaan vähän hidas. Oliko siinä vitsiä ollenkaan?
Siinä siis oikeastaan vitsaillaan kuulijan kustannuksella.Joke's on you.
Mun hoksottimet kyllä ymmärsi että vitsi on siinä ettei tuossa ole vitsiä. Silti en näe mikä siinä on hauskaa. Yllättävyys ehkä? Mutta kun ei se yllätä yhtään, vaikuttaa lähinnä siltä erikoisuudentavoittelulta.
vitseistä jotka vaatii vähän hoksottimia, eikä kaikki ole rautalangasta väännettyä 'nyt saa nauraa' tyyppisiä. Antivitsit haastavat kuulijan että tajuaako vitsin, vai onko vaan vähän hidas. Oliko siinä vitsiä ollenkaan? Siinä siis oikeastaan vitsaillaan kuulijan kustannuksella. Joke's on you.
"Mies käveli sillalla, punainen pipo".
Olen ihan oikeasti yrittänyt miettiä mikä näissä on niin hauskaa, että pitää kymmenen minuuttia räkättää kippurassa, kun kukaan muu ei edes hymyile. En ymmärrä.
Selityksesi ymmärrän, mutta se ei oikein tunnu uppoavan minun kaverini kohdalla. Onko muita teorioita?
tyydyn toteamaan, että aivan kuten on hyviä ja on huonoja vitsejä, on myös hyviä ja huonoja antivitsejä.
Jotkut naurattaa, toiset on huonompia.
Tykkään molemmista, kunhan niissä on jotain hauskaa tai oivaltavaa.
Kop kop.
- Sisään
Tuolta löytyy pari jotka yhtäkkiä kopioin tänne, ja muutama muu.
http://anti-joke.com/
"Mies käveli sillalla, punainen pipo".Olen ihan oikeasti yrittänyt miettiä mikä näissä on niin hauskaa, että pitää kymmenen minuuttia räkättää kippurassa, kun kukaan muu ei edes hymyile. En ymmärrä.
Selityksesi ymmärrän, mutta se ei oikein tunnu uppoavan minun kaverini kohdalla. Onko muita teorioita?
Itse henk. koht. en naura näille perussuomalaisille "isäntä ja emäntä nussimassa", "Isäntä vieraissa", "emäntä vieraissa", "blondi urpoilee", "kokematon nainen urpoilee" yms. vitseille, ihan vain siksi että ne ovat tolkuttoman typeriä ja ne kaikki on kuultu jo miljoona kertaa.
Itse nauran jos lihava ihminen tilaa mäkissä järkyttävän määrän ruokaa itselleen ja ottaa Light colan.
Tai sille että nainen grillillä tilatessaan jotain rasvalihapiirakkaa kabap lastuilla, sanoo että älä laita majoneesia kun siinä on niin hirveästi kaloreita.
Mutta, sinä et ymmärrä. Kysy siltä kaveriltasi. Älä jankkaa täällä.
"Mies käveli sillalla, punainen pipo". Olen ihan oikeasti yrittänyt miettiä mikä näissä on niin hauskaa, että pitää kymmenen minuuttia räkättää kippurassa, kun kukaan muu ei edes hymyile. En ymmärrä. Selityksesi ymmärrän, mutta se ei oikein tunnu uppoavan minun kaverini kohdalla. Onko muita teorioita?
Itse henk. koht. en naura näille perussuomalaisille "isäntä ja emäntä nussimassa", "Isäntä vieraissa", "emäntä vieraissa", "blondi urpoilee", "kokematon nainen urpoilee" yms. vitseille, ihan vain siksi että ne ovat tolkuttoman typeriä ja ne kaikki on kuultu jo miljoona kertaa. Itse nauran jos lihava ihminen tilaa mäkissä järkyttävän määrän ruokaa itselleen ja ottaa Light colan. Tai sille että nainen grillillä tilatessaan jotain rasvalihapiirakkaa kabap lastuilla, sanoo että älä laita majoneesia kun siinä on niin hirveästi kaloreita. Mutta, sinä et ymmärrä. Kysy siltä kaveriltasi. Älä jankkaa täällä.
Käynkö googlettamassa sulle osoitteen?
"Mies käveli sillalla, punainen pipo". Olen ihan oikeasti yrittänyt miettiä mikä näissä on niin hauskaa, että pitää kymmenen minuuttia räkättää kippurassa, kun kukaan muu ei edes hymyile. En ymmärrä. Selityksesi ymmärrän, mutta se ei oikein tunnu uppoavan minun kaverini kohdalla. Onko muita teorioita?
Itse henk. koht. en naura näille perussuomalaisille "isäntä ja emäntä nussimassa", "Isäntä vieraissa", "emäntä vieraissa", "blondi urpoilee", "kokematon nainen urpoilee" yms. vitseille, ihan vain siksi että ne ovat tolkuttoman typeriä ja ne kaikki on kuultu jo miljoona kertaa. Itse nauran jos lihava ihminen tilaa mäkissä järkyttävän määrän ruokaa itselleen ja ottaa Light colan. Tai sille että nainen grillillä tilatessaan jotain rasvalihapiirakkaa kabap lastuilla, sanoo että älä laita majoneesia kun siinä on niin hirveästi kaloreita. Mutta, sinä et ymmärrä. Kysy siltä kaveriltasi. Älä jankkaa täällä.
Sain diagnoosin sinä päivänä kun vastaanotin työpaikkani mielenterveyshoitajana. Mekun ollaan tunnetusti sekopäisempiä kuin psykoottiset potilaat.
Hei. Jos oikeasti yrität loukata niin yritä kovemmin. I dare you.
liity mitenkään aiheeseen, mutta sille, jota nauratti se läski joka tilaa paljon ruokaa ja light cola..niin haluaisin sanoa, että itse juon light colaa vain, koska tykkään sen mausta enemmän kuin normaalicolan..oikeasti! moni ei jostain syystä usko sitä..en ole ylipainoinen enkä yritä laihduttaa..joten voisin hyvinki syödä paljon rasvaista ruokaa ja juoda light colaa niiden kanssa..
Joo, toi muuten kuvastaa hyvin sitä antivitsien huumoria.