Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne Etelään lokakuussa?

Vierailija
15.01.2012 |

Missä olisi mukavan lämmintä siihen vuodenaikaan? Vai onko se huono ajankohta ylipäätään mennä reissuun, onko sadekausia tms.? Ei mennä minnekään kauas Thaimaahan tms. vaan esim. Kreetalle, Teneriffalle, Kanarialle tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmintä haluatte niin Kyprokselle.

Itse paleltiin lokakuussa Kreetalla -ei koskaan sinne enää niin myöhään.

Vierailija
2/4 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmintä haluatte niin Kyprokselle. Itse paleltiin lokakuussa Kreetalla -ei koskaan sinne enää niin myöhään.

Onko noilla saarilla niin suuret sääerot? Kuulin vaan, että lokakuu voisi olla hankala kuukausi säiden suhteen. Syyskuu hyvä ja sitten taas joulukuu. Loma on kuitenkin lokakuun aikana, joten sen vuoksi matka pitäisi tehdä silloin. Ei ole käyty koskaan ulkomailla lasten kanssa ja itsekin Etelän kohteessa kerran 90-luvun alussa:)). Ei siis mitään tietoa mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joulukuussa olen lämmintä enää kuin Kanarialla ja Egyptissä jos ns. lähikohteisiin haluatte mennä!

Itse en ottaisi lokakuussa riskiä edes Kyproksen suhteen. On muuten kallis maa, ruokailu huomattavasti kalliimpaa kuin muualla.

Eli menisin Egyptiin tai Kanarialle. Yöllä kuitenkin jo kylmähkö tuolloin, jolloin altaat jäähtyvät, eli varautukaa että altaissa ei ole lämmintä vettä (vaikka lukisikin että lämmitetty allas)

Vierailija
4/4 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joulukuussa olen lämmintä enää kuin Kanarialla ja Egyptissä jos ns. lähikohteisiin haluatte mennä! Itse en ottaisi lokakuussa riskiä edes Kyproksen suhteen. On muuten kallis maa, ruokailu huomattavasti kalliimpaa kuin muualla. Eli menisin Egyptiin tai Kanarialle. Yöllä kuitenkin jo kylmähkö tuolloin, jolloin altaat jäähtyvät, eli varautukaa että altaissa ei ole lämmintä vettä (vaikka lukisikin että lämmitetty allas)

En ole käynyt Egyptissä, mutta jotenkin se ei houkuta kaikkien levottomuuksien tms. vuoksi.

Kiitos vinkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi