Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelkään koliikkikuolemaa ihan järjettömästi :(

Vierailija
15.01.2012 |

nytkin vauva on nukkunut jo monta tuntia ja mä en pysty rentoutuun ollenkaan kun koko ajan mietin sitä ja käyn sekunnin välein katsomassa hengittääkö se vielä. huh, sekoon... :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kätkytkuolemaa?

Sitä minäkin pelkäsin, kun vauvat oli pieniä, mutta pikku hiljaa sitä oppii luottamaan, että kyllä asiat hyvin menee.

Vierailija
2/6 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi sama hetken aikaa toisen lapsen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koliikkilapset ei nuku tuntikausia...

Ehkä sua auttaisi kun pitäisit lasta nukkumassa samassa huoneessa missä itse olet. Lapset kun tahdistavat hengityksensä sen mukaan, mitä kuulevat huoneessa tapahtuvan, esim sun oman hengityksesi ja puuhastelusi. Ei sitten unohda hengittää...

Vierailija
4/6 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koliikissa huudetaan kivusta..relaa.

Vierailija
5/6 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkäsin myös, todella paljon enkä uskaltanut rentoutua. Joten ostin sellaisen babysense-laitteen, joka hälyttää heti jos lapsi lopettaa hengittämisen.

Se oli kyllä laite jonka ostamista en ole hetkeäkään katunut. Kummankin lapsen kohdalla hälytti kerran oikean hengityskatkon tullessa. Toki virhehälytyksiä on muutamia tullut kun levyt ovat siirtyneet patjan alla tai vauva aivan reunassa. Mutta ei se haittaa.

Maksavat noin 200-300 euroa.

Vierailija
6/6 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups, joo tarkoitin tietenkin kätkytkuolemaa...

se tekee mut levottomaksi, yölläkin heräilen monta kertaa tarkistamaan onko vauva kunnossa.. :/

ap