Minkä verran teillä on omia ystäviä/ystäväperheitä?
Meillä nimittäin todella vähän. Olemme muuttaneet useasti ja molemmat vaihtaneet alaa, jonka myötä myös ystävät ovat loitontuneet.Molemmat ovat myös opiskelleet aikuisina joten opiskeluaikoijen ystäviäkin on vähän.
Käytännössä arki siis rullaa oman perheen ympärillä ja minulla on kaukana asuvat sisarukseni (samoin miehellä) sekä yksi luottoystävä, jolle voin soittaa asiassa kuin asiassa milloin vain :) Muuten emme oikeastaan kyläile tai vietä aikaa ystäväperheiden kanssa. Töissä molemmilla on paljon työkavereita mutta heidän kanssaan emme vietä vapaa-aikaa.
Onko muita erakkoja? ;)
Kommentit (3)
Tapaan omia ystäviä n. kerran viikossa. Ja sitten jotain ystäväperhettä tavataan joka toinen viikko, joskus useammin.
Ensinnäkin on mun sisko ja hänen paras ystävänsä. Tosin sisko opiskelee toisessa kaupungissa, mutta käy kotona lähes joka viikonloppu.
Sitten on miehen siskon perhe.
Sitten on miehen parhaan kaverin perhe, jonka lapsen kummeja me ollaan.
Sitten on mun lukiokaverit. Niitä on kaksi porukkaa, yleensä tavataan siis isommalla sakilla kerran kuukaudessa tai kahdessa. Välillä tavataan joidenkin kanssa kaksistaan. Meillä on yksi viiden tytön porukka meidän luokalta, joista kaikki asutaan edelleen lukiokaupungissa. Sitten on naapuriluokalta neljän naisen sakki, joista kaksi muuttanut muualle. Mutta useampi kerta vuodessa nähdään.
Sitten mulla on aikuisiällä kaveriksi löytynyt nainen ystävänä. Ja yksi mies.
Lisäksi mulla samanikäisiä sukulaisia. Asutaan eri paikkakunnilla, mutta nähdään perheittäin 1-6x/v.
tai siis mulla ei oo ystäviä, miehellä niitä riittää ei myöskään ole ystäväperheitä... perheen kesken vietetään aikaa tai sit olen lapsen kaa kahestaan ku mies menee kavereidensa, exiensä sun muiden kaa pitkin kyliä...