Johhny Depp ja Vanessa Paradis eron partaalla!
Mut mä oon vannonu, että en enää sekaannu miehiin joilla on lapsia!
Kommentit (13)
yhteyttä ettei kukaan pääse sanomaan, että se olen minä joka olen menny niitten väliin!
molempien nimet, niin sieltä niitä linkkejä tulee.
jos et näytä vanessalta niin ällä edes unissasi unelmoi j:stä.
Vanessalta, kun siitähän se just eroaa! Mulla on luontaista charmia, joka kyllä huomataan ja varsinkin miehet...
ap
Vanessalta, kun siitähän se just eroaa! Mulla on luontaista charmia, joka kyllä huomataan ja varsinkin miehet... ap
Ootko ihan tosissas, että Johnny Depp alkais seurustelmaan sun kanssa?
Vanessalta, kun siitähän se just eroaa! Mulla on luontaista charmia, joka kyllä huomataan ja varsinkin miehet... ap
Olen jo lähettänyt sille kuvia itsestäni ja plokisivuni osoitteen seiskassa. Varmaan kooklella se voi kääntää sen. Vaikka kyllähän multa englanti sujuu siinä kun monet muutkin kielet. Mut sit tosi monet fanit täällä Suomes ei ymmärtäis, tääl ollaan niin kauheen nurkkakuntaisia vielä.
t. Tuksu
että saisi Al Pacinon jos vain törmäisi siihen jossakin. Ja tämä on kuultu n. 20 v sitten, tokihan Alilla on vielä vanhempanakin käsittämätön charmi ja hyvä maku, kuten alimman kuvan italialainen naisystävä Lucila Sola: http://good.rixbi.com/blog/3942/
Tälla naisella, joka on tosin nätti, tumma ja joidenkin mielestä hyvin karismaattinen, on vakaa mielipide siitä, että hän saisi Pacinon, tai melkein kenet tahansa, varmaan Deppinkin.
Kuitenkin, hänen omat miehensä ovat okei tummia, mutta pieniä, hinteliä ja ei minkään näköisiä, nobodyja sarjassaan. Hmmm, outo juttu, naiselta joka saisi kenet tahansa, ja saa myös melkein kaikki uskomaan siihen...
Asiaan, huono juttu jos Depp ja Paradise ovat eronneet, vaikuttavat parilta jotka sopivat toisilleen, heillä on kivaa keskenään ja jokin ihan oma juttunsa. Samaa voi minusta sanoa myös Joliesta ja Pittistä, eikä se heillä välttämättä ole se lastenteko.
niiin tällaisen huomion olen tehnyt:
Kun olen googlaillut johnnyn kuvia, niin järjestään kaikki (nais)vastanäyttelijät tuijottavat häntä ja depp katsoo poispäin vetäytyvän näköisenä.
Angelinan kanssa on päinvastoin, Depp tuijottaa Angelinan perään ja Angelina on se vetäytyvä kuningatar.
mitenkään toisiinsa, ja Jolien mies on Pitt, eivätkä Jolie ja Depp ole olleet käsittääkseni ikinä juuri edes tekemisissä, yhden väkisin väännetyn leffan ovat tehneet jossa molemmat pääosassa, mutta he eivät käsittääkseni ole mitenkään kavereita edes, eivätkä heidän perheensä.
yhteyttä ettei kukaan pääse sanomaan, että se olen minä joka olen menny niitten väliin!