Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti naiset, miksi te tyydytte liittoon, jossa EI SEKSIÄ

Vierailija
15.01.2012 |

tai joissa ihan minimaalisen vähän seksiä? Ei härregyyd, eihän sellainen ole mikään oikea parisuhde, miten te voitte sellaisessa edes elää??!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on tärkeimpiäkin asioita kuin seksi.

Vierailija
22/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä, kiva koti ja hyvä isä lapsille, ystävyyttä, läheisyyttää ja yhteinen historia, niin pitäisikö kaikki tosiaan vaihtaa omien fyysisten tarpeiden vuoksi? Lapsista viis, niinkö? Melko itsekästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en enää. On kymmenittäin muitakin syitä asua rakastamansa ihmisen kanssa yhdessä. Ja ennen kaikkea: se ei ole riittävä syy erota, jos suhde on muuten hyvä. Ei vaan ole. Elämä ei muuttuisi eroamisesta yhtään paremmaksi vaan päin vastoin. Luuleeko ap tai joku muu todella, että 55 vuotta täyttäneen naisen olisi helppokin löytää uusi mies, joka kaiken muun sopivuuden lisäksi olisi kykenevä rakastaja?

Jos 55-vuotiaalla on muuten hyvä suhde, mutta ei seksiä, niin pitäisi lopettaa suhde ja olla yksin vai? En ole tuo 55-vuotias vaan nuorempi, mutta ihmettelen, kuka näitä väitteitä esittää.

Kuka haluaa toisella kierroksella olevaa pissivaivaista viiden lapsen äitiä ja seitsemän lapsen mummoa?

Vierailija
24/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitten kannata valittaa mummojen AV-palstalla, kun pissat on jo housussa.

Vierailija
25/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän seksiä? Aviomiehen kanssa harrastin seksiä kerran viikossa ja se oli mun mielestä ihan liikaa. Edellisen miesystävän kanssa harrastin seksiä 5-10 kertaa viikossa ja se oli aika sopivasti. Nykyisen miesystävän ja tulevan aviomiehen kanssa harrastan seksiä 1-3 kertaa viikossa ja se on mulle liian vähän, mutta tyydyn tähän, koska mies on muuten niin ihana.

Vierailija
26/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin joku voisi kysyä, miksi tyydytte liittoon, johon ei tule lapsia, jossa ei matkustella yhdessä, jossa ei mies tuo vähintään X summaa rahaa kotiin, jossa ei ole sama poliittinen/uskonnollinen näkemys, jossa ei ole sitä tai jossa on tätä. Nii-in, ihmisille eri asiat ovat tärkeitä. t. nainen, jonka parisuhteessa on seksiä, mutta joka ei silti ymmärrä tällaisia aloituksia. No jaa, provojahan nämä ovat - jollain on vissiin vähän tylsä sunnuntai...

Vierailija
27/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyva lkysymys, vaikka tarkoituksella vahan provosoivasti laitettu.

Meilla on talla hetkella seksi hyvin vahissa ja se on lurja juttu ja kieltamatta karsin siita. Toivoisin, etta asiat olisivat toisin.

En kuitenkaan taman takia ala muuten hyvaa parisuhdetta hajoittamaan. Toivon, etta tama tilanne on ohi meneva ja seksielamakin piristyy taas jossain vaiheessa.

Mutta surullinen olen asiasta, sille ei voi mitaan. Ja mietin mita voisin tehda asiaa parantaakseni :(

Vierailija
28/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin joku voisi kysyä, miksi tyydytte liittoon, johon ei tule lapsia, jossa ei matkustella yhdessä, jossa ei mies tuo vähintään X summaa rahaa kotiin, jossa ei ole sama poliittinen/uskonnollinen näkemys, jossa ei ole sitä tai jossa on tätä. Nii-in, ihmisille eri asiat ovat tärkeitä. t. nainen, jonka parisuhteessa on seksiä, mutta joka ei silti ymmärrä tällaisia aloituksia. No jaa, provojahan nämä ovat - jollain on vissiin vähän tylsä sunnuntai...

Raha tai tietty toimeentulo on välttämättömyys, mutta seksi on ihmiselle kuuluva nautinto. Tiedän kyllä naisia, jotka ovat ottaneet sen hyvin pienikullisen ja seksitaidottoman miehen vain koska hänellä on ollut suuri palkka. Mutta meitä naisia on erilaisia ja hyvä että kaikille löytyy se itselleen sopiva.

Vierailija
29/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä 55-vuotiaalla on todennäköisesti ollut ihan vireä seksielämä ihan viime vuosiin asti. Mutta sitten miehen libido on laskenut ja/tai hänelle on tullut erektiohäriiöitä. Myös naisen libido on saattanut laskea, eikä seksi enää tunnu yhtä tärkeältä.

Miksi se nainen olisi vaihtanut miestä silloin, kun seksiä vielä oli? Eihän hän sentään mikään ennustajaeukko ole.

Vierailija
30/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ette enää miehesi kanssa voi harrastaa seksiä. Jos vaikka jompi kumpi sairastuu tai vanhuksena. Muista sanoa hänelle: EI HÄRREGYYD, EIHÄN TÄMÄ OLE MILAAN PARISUHDE, MITEN ME VOIMME TÄLLAISESSA ELÄÄ!

Vierailija
31/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hommannut itselleni rakastajan.

Vierailija
32/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on taakka, jota pitää muistaa harrastaa.

seksi on kirosana

Vierailija
33/38 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaukset olivat aika hyökkääviä. Monet perustelivat asiaa sillä, että molempia ei voi saada: hyvää parisuhdetta JA seksiä. Minusta ajatus on myös absurdi. Ei ole olemassa hyvää parisuhdetta ilman seksiä, jos siis on kyseessä aikuiset ihmiset.

Vierailija
34/38 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona on parisuhde ilman seksiä tai olla yksin, miksi pitäisi valita yksinäisyys?

Vierailija
35/38 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi, minä en.

Vierailija
36/38 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä se vastaus. Rakastan enemmän kuin järki voi ymmärtää ja se että meilä on seksiä harvoin on todella pieni asia. Ei se minulle kuitenkaan niin tärkeä asia ole ja osaan tyydyttää itseni itse.

Vierailija
37/38 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on kirosana

Joille seksi ihan nuoresta naisesta lähtien ei maita laisinkaan? Onko kyse frigidiydestä, piilolesboudesta, hygieniahysteriasta vai aina huonosta miespartnerista? En nyt usko, että kaikki kumppanit voivat olla totaalisen huonoja, jos ensimmäiset kokeilut ovat epäonnistuneet.

Mutta jos partnerilla on libidoa, niin aika kauhea tilanne se on parisuhteessa, jos toista ei lainkaan kiinnosta, vaikka partneri kuinka yrittäisi kehittyä paremmaksi rakastajaksi...

On myös paljon sellaisia naisia, jotka tutustumisvaiheessa kyllä ovat virkeitä makuuhuoneessa, mutta sitten välittömästi suhteen vakiinnuttua "frigidoituvat". On sekin minusta outoa. Onko todella niin, että jotkut frigidit jopa teeskentelevät saadakseen sen "hyvän miehen itselleen". Minusta se on valehtelua, jos on muka tarkoitus sitten kuolemaan saakka olla yhdessä (jos perhearvoja kunnioittaa).

M42

Vierailija
38/38 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän syystä Sumessa on varsin paljon naisia

seksi on kirosana

Joille seksi ihan nuoresta naisesta lähtien ei maita laisinkaan? Onko kyse frigidiydestä, piilolesboudesta, hygieniahysteriasta vai aina huonosta miespartnerista? En nyt usko, että kaikki kumppanit voivat olla totaalisen huonoja, jos ensimmäiset kokeilut ovat epäonnistuneet.

Mutta jos partnerilla on libidoa, niin aika kauhea tilanne se on parisuhteessa, jos toista ei lainkaan kiinnosta, vaikka partneri kuinka yrittäisi kehittyä paremmaksi rakastajaksi...

On myös paljon sellaisia naisia, jotka tutustumisvaiheessa kyllä ovat virkeitä makuuhuoneessa, mutta sitten välittömästi suhteen vakiinnuttua "frigidoituvat". On sekin minusta outoa. Onko todella niin, että jotkut frigidit jopa teeskentelevät saadakseen sen "hyvän miehen itselleen". Minusta se on valehtelua, jos on muka tarkoitus sitten kuolemaan saakka olla yhdessä (jos perhearvoja kunnioittaa).

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi