Oikeasti naiset, miksi te tyydytte liittoon, jossa EI SEKSIÄ
tai joissa ihan minimaalisen vähän seksiä? Ei härregyyd, eihän sellainen ole mikään oikea parisuhde, miten te voitte sellaisessa edes elää??!!
Kommentit (38)
ihan siitä syystä että odotin ja toivoin asian paranevan ennalleen.
Nyt olemme erossa, siihen oli toki muitakin syitä kuin seksin puute.
Yhtä hyvin joku voisi kysyä, miksi tyydytte liittoon, johon ei tule lapsia, jossa ei matkustella yhdessä, jossa ei mies tuo vähintään X summaa rahaa kotiin, jossa ei ole sama poliittinen/uskonnollinen näkemys, jossa ei ole sitä tai jossa on tätä.
Nii-in, ihmisille eri asiat ovat tärkeitä.
t. nainen, jonka parisuhteessa on seksiä, mutta joka ei silti ymmärrä tällaisia aloituksia. No jaa, provojahan nämä ovat - jollain on vissiin vähän tylsä sunnuntai...
Mutta en enää. On kymmenittäin muitakin syitä asua rakastamansa ihmisen kanssa yhdessä. Ja ennen kaikkea: se ei ole riittävä syy erota, jos suhde on muuten hyvä. Ei vaan ole. Elämä ei muuttuisi eroamisesta yhtään paremmaksi vaan päin vastoin.
Luuleeko ap tai joku muu todella, että 55 vuotta täyttäneen naisen olisi helppokin löytää uusi mies, joka kaiken muun sopivuuden lisäksi olisi kykenevä rakastaja?
Minusta olisi ankeaa, jos parisuhde olisi pelkkä seksisuhde.
Kai kysyt tuon saman kysymyksen kaikilta yli 75v ikäisiltä, siinä iässä kun seksi on erilaista kuin nuoremmilla eli ei yhtä suuressa roolissa.
Entä jos miehesi vammautuisi tai menettäisi alaruumiinsa, loppuisiko suhde sitten siihen kun hän ei kykene enää seksiin?
Mutta en enää. On kymmenittäin muitakin syitä asua rakastamansa ihmisen kanssa yhdessä. Ja ennen kaikkea: se ei ole riittävä syy erota, jos suhde on muuten hyvä. Ei vaan ole. Elämä ei muuttuisi eroamisesta yhtään paremmaksi vaan päin vastoin.
Luuleeko ap tai joku muu todella, että 55 vuotta täyttäneen naisen olisi helppokin löytää uusi mies, joka kaiken muun sopivuuden lisäksi olisi kykenevä rakastaja?
Entä jos miehesi vammautuisi tai menettäisi alaruumiinsa, loppuisiko suhde sitten siihen kun hän ei kykene enää seksiin?
Meillä seksiä on 2-3 kertaa kuukaudessa. Määrä vaikuttaa olevan kummallekin sopiva, seksi on hyvää silloin kun sitä on, on hellyyttää, rakkautta jne.
tai joissa ihan minimaalisen vähän seksiä? Ei härregyyd, eihän sellainen ole mikään oikea parisuhde, miten te voitte sellaisessa edes elää??!!
Olen sulle jo sata kertaa sanonut, että parisuhde on parisuhde, ja sen seksi ei kuulu kenellekään joista vähiten sinulle ;)
Täällä on jo toinen ketju asiasta, joten eiköhän se riitä? Nyt on muuten talvi, ja siellä peräpohjolassa hyvät hiihtokelit, joten ne tumput on tarpeen, vedellä... sauvoja ;)
Olen sulle jo sata kertaa sanonut, että parisuhde on parisuhde, ja sen seksi ei kuulu kenellekään joista vähiten sinulle ;)Täällä on jo toinen ketju asiasta, joten eiköhän se riitä? Nyt on muuten talvi, ja siellä peräpohjolassa hyvät hiihtokelit, joten ne tumput on tarpeen, vedellä... sauvoja ;)
Luin vain kauhistuneena ketjusi ja ihmettelin, miten naiset tyytyvät tilanteeseen. Kovin moni mies ei kyllä suostuisi vaan harppoisi vieraisiin. Seksi on yksi kiinteä ja tärkeä osa avioliittoa, se on ihan selvä. Kysyin myös siksi että seksin puute näyttää olevan iso syy ihmisten välirikkoon ja jossain vaiheessa sit eroonkin. Älä vedä hernettä nenuun suotta.
Olen sulle jo sata kertaa sanonut, että parisuhde on parisuhde, ja sen seksi ei kuulu kenellekään joista vähiten sinulle ;)Täällä on jo toinen ketju asiasta, joten eiköhän se riitä? Nyt on muuten talvi, ja siellä peräpohjolassa hyvät hiihtokelit, joten ne tumput on tarpeen, vedellä... sauvoja ;)
Luin vain kauhistuneena ketjusi ja ihmettelin, miten naiset tyytyvät tilanteeseen. Kovin moni mies ei kyllä suostuisi vaan harppoisi vieraisiin. Seksi on yksi kiinteä ja tärkeä osa avioliittoa, se on ihan selvä. Kysyin myös siksi että seksin puute näyttää olevan iso syy ihmisten välirikkoon ja jossain vaiheessa sit eroonkin. Älä vedä hernettä nenuun suotta.
meitä on moneen junaan. Usko tai älä, on naisia ja on miehiä, jotka ei seksistä piittaa, yhteisyys on se muu. Tätä mun mielipidettä ei oikein kukaan meinaa tajuta. Meillä on hyvä olla näin, ilman seksiä, kun kumpikaan ei sitä halua. Joten, onneksi tässä pätee se vanha sananlasku, että "vakka kantensa valitsee" ;) - ja hyvää jatkoa Ap:lle :D
Ja viimevuonan oli myös 6kk täystauko.
Ja ap:lle kommenttina että en viitsi perhettä hajottaa ja lapsille hän on mitä parhain isä.
Meillä seksiä on 2-3 kertaa kuukaudessa. Määrä vaikuttaa olevan kummallekin sopiva, seksi on hyvää silloin kun sitä on, on hellyyttää, rakkautta jne.
matalalibidoisia reppanoita. Mut pääaasia että mies ei hakkaa, se on Palsta Mamman miesvalinnan tärkein kriteeri.
Vakka siis kantensa valitsee.
seksi on aivan liian yliarvostettua, etenkin kun on tehnyt sitä kolmekymmentä vuotta, ja saavuttanut sekä huiput että rämpinyt pohjamudissa, ja ollut valitettavasti myös niitä kumppaneita, joille oma tyydytys on ollut tärkeämpi kuin naisen. Been there, done that! Valitettava totuus, että elämää nahneenä naisena, elämäni ei enää pyöri orgasmin ympärillä! Luojan kiitos aikansa kutakin.
matalalibidoisia reppanoita. Mut pääaasia että mies ei hakkaa, se on Palsta Mamman miesvalinnan tärkein kriteeri.
Vakka siis kantensa valitsee.
Noniin, ja nyt onkin sitten äitin kullanmurusen päiväuniaika!
P.S. Tyhjennä sivuhistoria, ettei tule kotiarestia ;)
Pidän sitä tärkeämpänä että lapset saavat elää ja asua molempien vanhempiensa kanssa kun sitä että saisin seksiä.
Tottakai tilanne aina välillä huonontaa minun ja miehen välejä kun olen huonolla tuulella "puutteen" takia mutta toistaiseksi olen selvinnyt... Seksiä meillä oli edellisen kerran lokakuun alussa.
Pidän sitä tärkeämpänä että lapset saavat elää ja asua molempien vanhempiensa kanssa kun sitä että saisin seksiä. Tottakai tilanne aina välillä huonontaa minun ja miehen välejä kun olen huonolla tuulella "puutteen" takia mutta toistaiseksi olen selvinnyt... Seksiä meillä oli edellisen kerran lokakuun alussa.
kukaan sua enää halua, niin voit ajatella että lapset saivat elää ydinperheessä, mutta itse et saanut olla koskaan haluttava nainen.
Mutta en enää. On kymmenittäin muitakin syitä asua rakastamansa ihmisen kanssa yhdessä. Ja ennen kaikkea: se ei ole riittävä syy erota, jos suhde on muuten hyvä. Ei vaan ole. Elämä ei muuttuisi eroamisesta yhtään paremmaksi vaan päin vastoin. Luuleeko ap tai joku muu todella, että 55 vuotta täyttäneen naisen olisi helppokin löytää uusi mies, joka kaiken muun sopivuuden lisäksi olisi kykenevä rakastaja?
Jos 55-vuotiaalla on muuten hyvä suhde, mutta ei seksiä, niin pitäisi lopettaa suhde ja olla yksin vai? En ole tuo 55-vuotias vaan nuorempi, mutta ihmettelen, kuka näitä väitteitä esittää.
Mulle seksi on taakka, jota pitää muistaa harrastaa.