Suositelkaa deodoranttia herkkäihoiselle
Kommentit (14)
Rexonan rolloneita, joissa ei ole alkoholia.
Olen allerginen mm hajusteille ja hartsille.
Monet on kestäneet hyvin Nivea Sensitiveä, mutta se taitaa olla hajustettu?
Täytyy kokeilla tuota Erisania. Kiitos vastauksista.
Minulla on todella herkkä iho, nämä ainoastaan sopivat apteekin joidenkin tosi kalliiden vaihtoehtojen lisäksi. Ovat myös toimivia, tuo erisan ei minulla pitänyt...
Ainoa kaupan dödö, josta ei tule kutinaa tai ihottumaa. Jos tämäkään ei käy, kysy Ruohonjuuresta dödökiveä (100% luonnontuote).
Sopii herkkäihoiselle (hajusteeton) ja on lisäksi tehokas
en käytä dödöä kun kuulin että luonnollinen hien eritys on hyvää jos käy suihkussa 2 kertaa vuorokaudessa siinä olevat feromonit ovat varsin kiihottavia miehille vaikka ne ei itse tajua mutta hajuaisti huomaa ja tykkää, sen takia on parempi olla rakkaan kanssa suihkupuhtaana kuin että laittaisi dödöä, vartalovettä ja mansikkasaippuaa pimpille, hajusteeton saippua ja vain oma ainutkertainen feromoniparfyymi puhtaalla keholla on se hienoin vaihtoehto, mutta dödön pääaines on sooda, tavallinen ruokasooda siellä on, joten voisi heittää teelusikallisen lasiin vettä ja pyyhkiä vanulla, toimii hyvin ja ei ärsytä ihoa, näin olen lukenut mutta itse en kokeillut en voi suositella ehkä se ei toimikaan hyvin tai täytyy tietää hieman tarkemmin sitä soodamäärää en tiedä
en käytä dödöä kun kuulin että luonnollinen hien eritys on hyvää jos käy suihkussa 2 kertaa vuorokaudessa siinä olevat feromonit ovat varsin kiihottavia miehille vaikka ne ei itse tajua mutta hajuaisti huomaa ja tykkää, sen takia on parempi olla rakkaan kanssa suihkupuhtaana kuin että laittaisi dödöä, vartalovettä ja mansikkasaippuaa pimpille, hajusteeton saippua ja vain oma ainutkertainen feromoniparfyymi puhtaalla keholla on se hienoin vaihtoehto, mutta dödön pääaines on sooda, tavallinen ruokasooda siellä on, joten voisi heittää teelusikallisen lasiin vettä ja pyyhkiä vanulla, toimii hyvin ja ei ärsytä ihoa, näin olen lukenut mutta itse en kokeillut en voi suositella ehkä se ei toimikaan hyvin tai täytyy tietää hieman tarkemmin sitä soodamäärää en tiedä
Saa ekokaupoista. Ei sisällä alkoholia, alumiinia tms. Teho perustuu samaan aineeseen kuin kividödöissä mutta tässä se on nesteessä, ja tuoksuna ruusuöljyä.
Sitä voi lisätä vain pestyihin kainaloihin. Sipaise ohut kerros purkista molempiin. Pitää koko päivän, kosteuttaa ihoa ja on riittoisa. Tuoksuu miedolle.
Toinen vaihtoehto on Lushin myymät deodoranttipalat. Itse käytän nykyään noista jompaakumpaa eikä enää ole kainalot ärtyneet.
Erisanilla on hajusteeton tuote. Epäilin aluksi sen toimivuutta juuri siksi, että se on hajusteeton, mutta se on oikeasti toiminut paremmin kuin yksikään aiemmin käyttämäni deodorantti. Eli hiki ei haise yhtään. Olen ollut tosi tyytyväinen. :)