ostaako joku vaatteet Zarasta? siis taaperolle...
Käytiin just Turussa ja olen viimeksi puoli vuotta sitten siellä käynyt - taas olin aivan myyty Zaran vaatteisiin ja olen kateellinen teille jolla mahd ostaa sieltä useammin. Nytkin aivan ihania takkeja ja neuleita, puseroita ja mekkoja....kääk** Ostin mekon ja 2 puseroa ja olisin voinut ostaa vaikka kuinka paljon. Missä muualla käytte ostoksilla te jotka asutte Turussa?
Kommentit (3)
Mielestäni Oz babyssä on hyvä valikoima pienten (alle 4 v) vaatteita mm. Name it, Noppies ja Lego.
ovat kyllä aivan ihastuttavia.on parempi kuin kierrän kaupan kaukaa,tai aina uppoaa 50e =)
jokuaika sitten ostin neulepaidan ja oranssin toppaliivin
välillä ostan h&m vaatteita.joskus stokkalta.siinä se olikin.harvoin mistään muualta.nyt löysin wiklundilta sulosen oikeen karvamyssyn,onkuin peikonpoika sen kanssa =)
oz:ssa en ole käyny,pitäs kyllä käydä.
olen muutenkin ale-ihminen, todella harvoin ostan normaalihintaisia vaatteita. Hyvin on kauniita vaatteita löytynyt silti.
Zaran vaatteet ovat tosi nättejä, mutta meillä on ongelmana tuo mitoitus. Meidän ' rotevalle' tytölle ovat vähän kaposia. Tyttö on kyllä pituus-painossa ihan 0-käyrällä, mutta on vaan malliltaan sellainen ison oloinen.
Meillä suositaan Name it vaatteita, eikä vähiten hinnan takia mutta ovat myös tosi söpöjä.