Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöks! Tottuuko noihin Easy diet-pussikeittojen makuihin?

Vierailija
14.01.2012 |

Tänään aloitin.. yöööks! Ja piti olla muka hyvänmakuisia vielä..

Karpalonmakuinen pirtelö - yök. Pinaattikeitto - superyök. No, juustokeitto menetteli.. mutta on ne niin teollisen makuisia! Onneksi ostin vain viikon kuurin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 5 päivän starttipaketti oli oikeasti hyvää, jossa on tomaattilientä, kirkasta keittoa, pastaruokia, suklaa- ja karamellipatukoita ja mousseja jälkiruuaksi.

Vierailija
2/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko se pussi maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks viikkoa takana ja nyt riitti. Kaikki keitot ihan hirveita. Ajan myötä rupeaa vaan oksettamaan enemmän. Halusin olla mielummin kokonaan syömättä. Suklaa ainoa, joka meni kunnolla alas.

Vierailija
4/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta eka päivä menossa, ja meinasi oksu tulla sen pinaattikeiton kanssa :(( Mitenkähän nuo viikon pussikeitot saa syötyä :(

ap

Vierailija
5/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nämä keitot jo ennen joulua, nyt vasta aloitin, silloin ei ollut tarjolla starttipakettia :(

ap

Vierailija
6/6 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tällainen viiden päivän pakkaus, jossa on kaikkea. Apteekissa maksoi noin 35e.

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/2562

En itse asiassa kyennyt tuohon ketoositilaan, koska se huimasi liikaa, eli söin illalla vielä pari ruisleipää teen kanssa. Pakkauksen ohjeilla saa päivässä 800kcal.

Paino on pudonnut kyllä, mutta tullut taas vähän takaisin mm. menkkojen myötä. Olen kuitenkin päässyt alkuun ateriakoon pinenetämisessä tosi hyvin. Syön päivässä jotain 1200. Jatkan kotikutoista dieettiä, joka myötäilee tuota pakkausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi