Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa käyttää ees "puhelinta"!!!

Vierailija
14.01.2012 |

Tai mikä hemmetin tietokone jo mykyään on... Meni "vanha hyvä perusluuri" rikki ja jouduin ostaan uuden, otin sitten tollasen hyväksi peruspuhelimeks mainostetun kosketusnäytöllisen puhelimen enkä mä osaa käyttää sitä! Siis osaan tietysti kun tavaan ohjeet, mutta muistatteko aikaa, kun laitteiden toiminnassa oli joku LOGIIKKA? Nyt oli ensin kauhee työ kun uus luuri ei voinu lukea vanhalla luurilla sim-kortille siirrettyjä numeroita joten ne piti pc-sovelluksella siirtää koneelle ja sieltä taas uuteen luuriin ja sitten oli viestikeskuksen numero hukassa ja nyt ne viestit menee jonnekin odotteleen ilmeisesti parempaa huomista koska ne ei edelleenkään lähde minnekään. Siis oikeasti, kun mun muksuni kasvaa teinbiks, mä oon just niin kalkkis ku olla voi ja ihan eniten pihalla kaikesta. En ole tosin varma onko se huono asia. Tulipa vuodatus mutta kyllä suoraansanottuna v***ttaa. Piti vaan ottaa uus luuri käyttöön...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sä nyt varmasti saanut ne oikeat asetukset siihen? Siis tallentanu sen viestin joka operaattorilta tulee, kait varmin niin. Kuka operaattori?

Vierailija
2/3 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla tänne viä kertoon... Kaikki johtu siitä kun olin onnistunu laittaan sim-kortin väärin päin!!! Enkä siis tod tienny mitä tarkottaa "offline", mikä siinä näytössä oli. Voi sitä aikaa kun simmiä ei vaan saanu laitettua väärinpäin... Nyt taas toimii, ei muuta kun reeniä, melkosta touhua tää tekniikka tälläselle neropatille kun minä XoD Koitin ostaessani kysyä hyvää, "ihan tavallista" näppäinpuhelinta, ei kuulemma ole enää sellasia, nyyh. Pakko mennä mukana. Vähän samalta tuntu sillon ku digiboxit tuli, mut niihinki totuttiin... Ja mä oon sentään alle 3-kymppinen! (*saa nauraa*)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppäinpuhelimia löytyy kaupoista edelleen. Jos ei löydy, olet ollut väärässä kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi