Tein kanakormaa, basmatiriisiä ja naanleipää, kohta alkaa herkuttelu kun mies kotiutuu!
Kommentit (24)
ole, mutta mangosalaatinkastiketta kylläkin, jos sitä laittais salaatin joukkoon :) ap
Suunnilleen tällä reseptillä tein, vähän mukaillen:
http://www.maku.fi/resepti/intialainen-kanakorma-mughlai-chiken-korma
ap
ja mulla on erittäin herkullista mangokastiketta, jota olen suositellut muillekin.
http://www.felix.fi/p43-tuoteinfo.php?tn=829081
ap
Meillä syödään tuota huomenna, aivan ihanaa ruokaa!
että jotain mätänee. Muuten ruoka ok.
intialaiseen poytaan, maut eivat sovi keskenaan. Ruokaa ei tehda uunissa, harvalla intialaisella edes on uunia. Tomaattipyree taitaa olla joku suomalainen sovitus.
t.Intiassa asunut.
että jotain mätänee. Muuten ruoka ok.
ap
intialaiseen poytaan, maut eivat sovi keskenaan. Ruokaa ei tehda uunissa, harvalla intialaisella edes on uunia. Tomaattipyree taitaa olla joku suomalainen sovitus.
t.Intiassa asunut.
Tais olla harvinaisen turha avaus, sorry!!! ap
siedä basmatiriisin hajua enkä makua, Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi. Tuli itselle kurja olo, kun kerroin että se on mun mielestä tiskirätti lähinnä. Hyvää ruokahalua silti, olet aivan varmasti loistokokki ;)
Ihanaa, intialainen ruoka on kyllä yksi parhaista.... En ole ikinä tehnyt naanleipää itse, tuleeko siitä yhtä hyvää kuin ravintolassa?
Vaikea siitä on luonnollisesti saada samanlaista kuin Intiassa, mutta tärkeintä että itselle maistuu!
Me ollaan opeteltu tekemään sushia, ei varmaan mestareita olla, mutta kyllä meidän lohimakit voittaa heittämällä monet pikasushipaikkojen rullat.
Me ei tavoitella alkuperäisten reseptien mukaisia ruokia, makumaailmaan pääsee muutenkin. Me thairuokien ystäviä erityisesti, mutta kyllä taas oli ihanaa tuokin. Sushit on myös meidän herkkuja, me tehty kans makeja ja nigireitä, lapsillekin maistuu. ap
Uuni on aika hyvä vaihtoehto tällä meidän oloissa.
Itse tehty naanleipä on kyllä NIIN hyvää! Pitääkin tehdä joku viikonloppu pitkästä aikaa intialaista.
intiassa asunut. minäkin olen asunut intiassa, ja kyllä me aterian kanssa monesti salaattia nautittiin! missä päin asuit? tomaattipyre on minunkin mielestä vähän outo tuossa reseptissä, ja muutenkin päin mäntyä kyllä, siis jos ajattelee oikeaa kormaa ja miten se valmistetaan. ei todellakaan marinoida tuommosessa marinadissa ja kastike tehdään "jugurtista"!
jatkaa. ja ei uuniin! järjetöntä raiskausta kutsua tuota ruokaa kanakormaksi..
tehotuotettuna "elänyttä" "kanaa", eli koko pienen ikänsä kärsinyttä, ahtaissa tiloissa ja lajitoveriensa nokittavana sinnitellyttä broileria, joka vielä hetkiä ennen kuolemaansakin laitetaan kitumaan. Tosi nannaa.
jatkaa. ja ei uuniin! järjetöntä raiskausta kutsua tuota ruokaa kanakormaksi..
Nam :)