Mä ymmärrän uhmista täydellisesti, käyttäydyn itse ihan samoin vaikka olen 38v.
Uhmis 2,5v. on siis just kopio meikäläisestä. Riehuu ja raivoaa ja heittelee tavaroita. Me ollaan just samiksia uhmikseni kanssa.
Kommentit (9)
Itse olen sitä mieltä, ettei kenenkään - eikä varsinkaan aikuisen ja vanhemman - kuulu missään tilanteessa riehua ja raivota ja heitellä tavaroita! Se on uhkaavaa ja pelottavaa sekä epäkunnioittavaa toisten näkökulmasta (etenkin lapsen näkökulmasta) sekä erittäin epäkypsää ja epärakentavaa tunteiden käsittelyä ja näyttämistä. Miksi toimit niin ja mikset yritä tehdä asialle mitään?
sen huutonetin nikin mukaan täytät jo 40.
mulla on diagnoosi. Ja omia tavaroitani heittelen jos haluan, eilen lensi järkkäri seinään, ei menny rikki.
jättikokoista Psykistä riehumassa ympäriinsä ja heittäytymässä kaupan krkkihyllyn edessä huutaen maahan!
Mä mitään itse lattialle mene. Nakkelen karkkilaatikot pitkin kaupan käytäviä ja mutustelen sit melliä, ku oottelen vartijoita ja kyttiä hakemaan mua piipaa-autoon.
ja jäähylle laittamaan, nakkaan sen mamman seinille.
ja tungen mamman pään sinne etikkaliemeen ja sit huomenna lukee iltiksessä, että hullu yritti hukuttaa pienen lapsen äidin suolakurkkusaaviin Siwassa.
Se ei edes hyväksy muita hoitajia.