Juoko kukaan viiniä tällä hetkellä
ja jos niin miksi..? Rentoutuakseen, muuten vaan, koska ahdistaa ja tuntuu siltä, että kaikki on huonosti..? Itselläni jälkimmäinen syy..
Kommentit (9)
ja otan kohta siis lasin ruuan kanssa!
alkoholi ahdistusta? Mulla lisää, siis pieninä määrinä. Humalassa tietenkin ahdistus katoaa hetkeksi, mutta tulee sitten krapulassa pahempana takaisin.
Kunhan mies tulee kotiin. Tehdään jotain hyvää syötävää, otetaan pari lasillista punkkua ja vietetään rentoa iltaa, kun kerrankin kotiin yhtä aikaa illaksi ehditään:)
Paljon olisi kotona järjesteltävää mutta olen jumittunut sohvalle tietsikan ja tv:n ääreen.
Yksin kotona kun lapset isänsä luona.
Käyn pyykkejä pyöräyttämässä ja ripustamassa välillä.
nimenomaan hetkellisesti..kun ei ole ystävää kenen kanssa voisi puhua asioista jotka painaa niin otan viiniä, eipähän tarvitse puhua..ja hetkeksi voi unohtaa kaiken..
pullon yhtä kuoharia,kun testailen eri merkkejä..Havaitsin sen hyväksi vaihtoehdoksi..katsotaan.
Juon nyt vettä ja tuolle ed.kirjoittajalle,että alkoholi auttaa aina kyllä hetkelliseen ahdistukseen,mutta tuplaa usein seuraavana päivänä sen tunteen,jos et tunne konsteja kuinka hoitaa kankkusta oikein;)
kiva kun muutkin juo, on edes jotain "seuraa"...
7 on ap :) en luule että alkoholi auttaa ongelmiini joita elämässäni tällä hetkellä on mutta tänä iltana haluankin vain unohtaa..hyvää musiikkia, hyvää viiniä, lapset hoidossa...antakaa minun unohtaa edes hetkeksi...
Jotain hieman makeahko valkoviiniä, näin ruuan päälle lasi jälkiruuaksi, ah... mutta ei ole :o(