Tsempatkaa mua, etten soita exälleni
Nyt just on heikko hetki, mutta tiedän, että jos soitan hänelle nyt, sen jälkeen ahdistaa moninkertaisesti enemmän.
Kommentit (12)
Huomenna tuntuu hyvältä, kun selvisit tilanteesta sortumatta! Seuraava kerta on jo helpompi. Tsemppiä. Nyt pää kylmänä!
Toi tsemppas oikeesti tosi paljon! Tuun lukemaan tämän aloitukseni joka kerta kun mieleeni juolahtaa soittaminen hänelle. Toki ajattelen juuri noin itsekin, kuten sanoin, mutta kummasti se vaan tehoaa paljon paremmin, kun joku muu sanoo sen.
Ap
Se kohteli sua huonosti, älä anna sen jatkua.
sekunti ilman luurin painamista on voitettu sekunti. Älä soita. vie luuri pois käsistäsi ja puuhaa jotain ihan muuta; käsitöitä, askartelua, lukemista - ihan mitä vaan mikä pitää kätesi varattuna ja vaatii sinua keskittymään.
Muista että ilman soittoa sinulla on huomenna voittajafiilis!
Laita puhelin äänettömälle ja työnnä pyykkikorin pohjalle. Ota ihana kuuma ja pitkä suihku. Laita lemppari lököhousut ja villasukat jalkaan, joku paitakin, ettei tule kylmä. Tee hyvää ruokaa.
Mihin sä sitä miestä muka kaipaat? =)
ja muistele miten mulkku mies se oli.
Ei semmoisille kannata soitella.
ja muistele miten mulkku mies se oli.
Ei semmoisille kannata soitella.
enkä varmaan soitakaan, mutta se kirjoitti mulle juuri Facebookissa ja vastasin ihan neutraalisti. Se ilmeisesti haluaisi taas sovitella mokiaan, mutta mä EN HALUA mennä siihen lankaan enää kertaakaan.
Ap
Toista mielessäsi: kelpaan juuri sellaisena kuin olen. Löydän paremman ja ihanan miehen.
Toista tätä aina, kun alat epäillä. Tee sitä totta. Ansaitset parempaa.
Laita puhelin äänettömälle ja työnnä pyykkikorin pohjalle. Ota ihana kuuma ja pitkä suihku. Laita lemppari lököhousut ja villasukat jalkaan, joku paitakin, ettei tule kylmä. Tee hyvää ruokaa.
Mihin sä sitä miestä muka kaipaat? =)
Puunasin koko kämpän, kävin pitkässä suihkussa ja valmistin itselleni hyvää ruokaa, katoin pöydänkin oikeen kauniisti viinilasineen kaikkineen, mutta kun tuli aik istua pöytää yksin, ei ketään vasta päätä, iski tyhjä oli ja ahdistus. Mutta teidän tsempeillä mä selviän, kiitos niistä! :')
Ap
Ala keskustele exasta, vaan ole kiinnostunut kaverisi kuulumisista. Saat ajatukset toisaalle.
Huomenna tuntuu hyvältä, kun selvisit tilanteesta sortumatta! Seuraava kerta on jo helpompi. Tsemppiä. Nyt pää kylmänä!