Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua, etten soita exälleni

Vierailija
14.01.2012 |

Nyt just on heikko hetki, mutta tiedän, että jos soitan hänelle nyt, sen jälkeen ahdistaa moninkertaisesti enemmän.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tuntuu hyvältä, kun selvisit tilanteesta sortumatta! Seuraava kerta on jo helpompi. Tsemppiä. Nyt pää kylmänä!

Vierailija
2/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. summiäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tuntuu hyvältä, kun selvisit tilanteesta sortumatta! Seuraava kerta on jo helpompi. Tsemppiä. Nyt pää kylmänä!

Toi tsemppas oikeesti tosi paljon! Tuun lukemaan tämän aloitukseni joka kerta kun mieleeni juolahtaa soittaminen hänelle. Toki ajattelen juuri noin itsekin, kuten sanoin, mutta kummasti se vaan tehoaa paljon paremmin, kun joku muu sanoo sen.

Ap

Vierailija
4/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kohteli sua huonosti, älä anna sen jatkua.

Vierailija
5/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekunti ilman luurin painamista on voitettu sekunti. Älä soita. vie luuri pois käsistäsi ja puuhaa jotain ihan muuta; käsitöitä, askartelua, lukemista - ihan mitä vaan mikä pitää kätesi varattuna ja vaatii sinua keskittymään.

Muista että ilman soittoa sinulla on huomenna voittajafiilis!

Vierailija
6/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. summiäs

Ap

Vierailija
7/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin äänettömälle ja työnnä pyykkikorin pohjalle. Ota ihana kuuma ja pitkä suihku. Laita lemppari lököhousut ja villasukat jalkaan, joku paitakin, ettei tule kylmä. Tee hyvää ruokaa.

Mihin sä sitä miestä muka kaipaat? =)

Vierailija
8/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistele miten mulkku mies se oli.

Ei semmoisille kannata soitella.

Vierailija
9/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistele miten mulkku mies se oli.

Ei semmoisille kannata soitella.

enkä varmaan soitakaan, mutta se kirjoitti mulle juuri Facebookissa ja vastasin ihan neutraalisti. Se ilmeisesti haluaisi taas sovitella mokiaan, mutta mä EN HALUA mennä siihen lankaan enää kertaakaan.

Ap

Vierailija
10/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista mielessäsi: kelpaan juuri sellaisena kuin olen. Löydän paremman ja ihanan miehen.

Toista tätä aina, kun alat epäillä. Tee sitä totta. Ansaitset parempaa.

Vierailija
11/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin äänettömälle ja työnnä pyykkikorin pohjalle. Ota ihana kuuma ja pitkä suihku. Laita lemppari lököhousut ja villasukat jalkaan, joku paitakin, ettei tule kylmä. Tee hyvää ruokaa.

Mihin sä sitä miestä muka kaipaat? =)

Puunasin koko kämpän, kävin pitkässä suihkussa ja valmistin itselleni hyvää ruokaa, katoin pöydänkin oikeen kauniisti viinilasineen kaikkineen, mutta kun tuli aik istua pöytää yksin, ei ketään vasta päätä, iski tyhjä oli ja ahdistus. Mutta teidän tsempeillä mä selviän, kiitos niistä! :')

Ap

Vierailija
12/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala keskustele exasta, vaan ole kiinnostunut kaverisi kuulumisista. Saat ajatukset toisaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi