Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää äiti kaipaa vähän lomaa perheestä.

Vierailija
14.01.2012 |

On ollut rankka vuosi. Oikeastaan useampi rankka vuosi peräkkäin. Miehen kanssa puhuttiin asiasta pitkään.

Mies positiivisesti tsemppasi ja kannusti minua suunnitelmassani.

Menen 6 viikkoa ulkomaille.

Tuttuun paikkaan niin sanotttu rantalomakohde mikä tarjoaa paljon muutakin. Ja siellä on muutama hyvä ystävä.

Onpa mitä odottaa ja menee varmaan tämä kevät helpommin, kun tietää, että on todella tulossa irti arjesta jakso ja jaksoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut rankka vuosi. Oikeastaan useampi rankka vuosi peräkkäin. Miehen kanssa puhuttiin asiasta pitkään.

Mies positiivisesti tsemppasi ja kannusti minua suunnitelmassani.

Menen 6 viikkoa ulkomaille.

Tuttuun paikkaan niin sanotttu rantalomakohde mikä tarjoaa paljon muutakin. Ja siellä on muutama hyvä ystävä.

Onpa mitä odottaa ja menee varmaan tämä kevät helpommin, kun tietää, että on todella tulossa irti arjesta jakso ja jaksoja.

Vierailija
2/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut rankka vuosi. Oikeastaan useampi rankka vuosi peräkkäin. Miehen kanssa puhuttiin asiasta pitkään. Mies positiivisesti tsemppasi ja kannusti minua suunnitelmassani. Menen 6 viikkoa ulkomaille. Tuttuun paikkaan niin sanotttu rantalomakohde mikä tarjoaa paljon muutakin. Ja siellä on muutama hyvä ystävä. Onpa mitä odottaa ja menee varmaan tämä kevät helpommin, kun tietää, että on todella tulossa irti arjesta jakso ja jaksoja.

Monista asioista koosyva saldo. Ja siitä päästiin ja pääfyttiin tuohon 6 viikkoon. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla tarpeefeen..

Vierailija
4/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-25v.

Nuorin asuu enää osittain kotona. Muut asuvat omillaan jo.

ap

Vierailija
5/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on lapsetkin jo sen ikäisiä, että anna mennä vaan.

Voisin lähtee mukaan, mut mun tenavat vasta 2-8-vuotiaita (3 kpl). Irtiottoa kaipaisin kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi