Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala riita eilen miehen kanssa! >:(

Vierailija
14.01.2012 |

Ja vieläkin suututtaa niin että silmissä sumenee.

Halusin vaihtaa kodissamme järjestystä. Kysäisin mieheltä, josko hän sitten laittaisi johdot paikoilleen (kaiuttimia, subbaria, vahvaria yms, kauhee sekamelska) vai otanko valokuvan ja laitan itse.

Mies rupesi huutamaan, että "täällä ei mitään järjestystä vaihdeta eikä huonekaluja ruveta vatuloimaan, hän maksaa lainanlyhennykset ja talo on hänen nimissään ja hän määrää missä hän sohvalla istuu". Mulla kilahti päässä täysin ja kävin mieheen käsiksi, tönäisin ja tartuin rinnuksista kiinni ja ravistelin.

Mies vaan jatkoi jankuttamista ja huutamista. En muista olisinko ikinä suuttunut noin paljoa, koskaan! Mielestäni niin epäreilua kuin olla ja voi ja vielä aika vähäpätöisessä asiassa.

Mutta en uskalla noita siirtääkään, koska mies on ollut joskus vähän kovakourainen ja heittää mut varmaan pihalle jos ominpäin nuo huonekalut siirrän.

Joo, olemme naimisissa ja minä käyn opintojen ohella töissä, vuositulot n. 18000 euroa. Kaikki menee (ruokaan yms), mutta niitä ei ilmeisesti lasketa.

Eron paikka?? Ikää 27 v. mulla ja miehellä 24 v.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa, sillä miten ihmeessä olet voinut kärvistellä muutaman vuoden jos olette vuosi sitten menneet naimisiin ? Yleensähän se kihlausaika on sitä onnellisinta mahdollista eikä kai nykymaailmassa kukaan enää mene naimisiin suhteessa jossa kärvistellään, kun naimisiin meno ei ole mikään taloudellinen tai yhteisöllinen pakko !?

Joo, en ole ikinä ollut väkivaltainen. Mieheni on fyysisesti vahvempi kuin minä, mutta mulla vaan jotenkin pimeni päässä. Ehkä tää muutaman vuoden mittainen kärvistely on vähän aiheuttanut patoumia.

Yhteisen "maatilan" ostimme vuosi sitten ja silloin menimme naisimiin.

Vierailija
22/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mentiin naimisiin, kai mä halusin vakuuttaa miehelle että haluan olla sen kanssa. Mies on nimittäin tosi mustasukkainen.

Taidan olla aika polettu maanrakoon kun olen sietänyt tällaista. En siedä enää.

Meillä ei suvussa olla erottu, se on pahan epäonnistumisen merkki ja ehkä senkin takia olen vaan jatkanut sitkutella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta hyvältä tuo teidän elämä..

Mies ollu väkivaltainen ja nyt sinäkin olet! Sinuna miettisin sitä eroa tosiaan vakavasti, ja sitä että mitä oikein haluat elämältä/ parisuhteelta.

Ymmärrän että ero voi tuntua epäonnistumiselta, mutta luulen että sukulaisesikin ymmärtäisivät jos tietäisivät syyn.

Lapsia teillä ei ole? Ajattele, jos niitä teille siunaantuisi ja meno olisi sama? Entä jos mies olisi heitäkin kohtaan väkivaltainen?

Vierailija
24/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti ja fyysisesti. Haukkuminen, kiinnipitäminen ja retuuttaminen on väkivaltaa. Hän ei ole vain lyönyt, vielä.

Eroa hyvä nainen!

Vierailija
25/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ,kun tuli töistä naureskeli vain. Ei kumpikan käyny käsikksi toiseen.

Vierailija
26/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia, niin eroa, jos on, yritä vielä. Miksi ihmeessä omaisuus ei ole yhteinen?

Vierailija
27/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltainen. Mieheni on fyysisesti vahvempi kuin minä, mutta mulla vaan jotenkin pimeni päässä. Ehkä tää muutaman vuoden mittainen kärvistely on vähän aiheuttanut patoumia. Yhteisen "maatilan" ostimme vuosi sitten ja silloin menimme naisimiin.

täällä riittää ymmärtäjiä tommoselle "mulla vaan joenkin pimeni päässä" tyypille. Jos mies olisi tehnyt saman sinulle, täällä olisi kaikki kuorossa huutamassa poliisia paikalle. Mikä onkin ihan oikein, syyllistyit lievään pahoinpitelyyn.

Vierailija
28/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sit siinä.

Mies rupesi vänkäämään, että mun pitäis jättää huonekaluni ja hevostarvikkeeni hänelle vuokranmaksuna!! :O :O

Onko se röyhkeydellä MITÄÄN rajaa???

ap

Vierailija
29/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tila, joka vissiin alkuperäsen tekstin mukkaan oli miehen nimissä, on ostettu kun olitte jo naimisissa niin avioerotouhuissa tehdään ositukset ja mies joutuu maksamaan sut ulos siitä. Avioliitonaikainen omaisuus kun on yhteistä.

Vierailija
30/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pakotti tekemään sellaisen. Sekin oli riita, mies väkisin piti kiinni ja kirjoitutti. Ei helvetti, mulle on ihan sama vaikka saan vain puhtaat pikkarit mukaan, kuhan pääsen eroon tosta.

Vierailija
31/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla tässä on ongelma, ei miehelläsi. Sinä kävit häneen käsiksi ja sinä olet vieläkin (!!!) niin vihainen, että silmissä sumenee. Ei todellakaan kuulosta normaalilta.

Sun ja sun miehen mielipide on yhtä arvokas. Et sä saa ruveta vaihtamaan huonekalujen järjestystä vain siksi että olet nainen ja tahdot niin.

Hae itsellesi apua.

Vierailija
32/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meillekin yksi oikein hyvä ja järkevä syy, miksi sinä halua vakuuttaa tuollaiselle miehelle, että haluat olla hänen kanssaan? Miehen mustasukkaisuus ei ole hyvä eikä järkevä syy.

Kerro myös, miksi sinä haluat olla hänen kanssaan.

Entä miksi SINÄ olet se, jonka pitäisi pestä miehen omistaman talon ikkunat?

Maatila yhteinen, talo miehen... joku ei nyt täsmää.

Ei sinullakaan ole missään vaiheessa käynyt mielessä, että asiakirja on mitätön, jos se on tehty pakotettuna. Jos vaan jotenkin voisit sen todistaa.

Vierailija
33/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on oikeus heittää väkivaltainen nainen ulos talosta! Miksi ap:ta puolustellaan niin kiivaasti. Hän kävi käsiksi, oli väkivaltainen ja mies vain suuttui ja verbaalisesti ilmaisi, ettei halua vaihtaa huonekalujen paikkoja.

Ymmärrän hyvin, että mies haluaa erota hullusta naisesta.

Vierailija
34/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kuulosta terveeltä.

Vierailija
35/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten keräät kimpsut ja kampsut ja muutat pois. Toivottavasti se polle on miehen eikä sinun... sen ylläpito tulee vuokrakarsinassa kalliiksi... mutta työllä saa alennettua hintaa ja todennäköisesti tekisit vähemmän vieraalla tallilla töitä ko nyt siellä omassa.

Vierailija
36/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on oikeus heittää väkivaltainen nainen ulos talosta! Miksi ap:ta puolustellaan niin kiivaasti. Hän kävi käsiksi, oli väkivaltainen ja mies vain suuttui ja verbaalisesti ilmaisi, ettei halua vaihtaa huonekalujen paikkoja.

Ymmärrän hyvin, että mies haluaa erota hullusta naisesta.

Mies tuossa on kyllä viimeisen temppunsa tehnyt, kyllä jossain vaiheessa menee yli ja se saattaa olla nyt ap:llä. Tuohan on selvää kiristystä tuollainen uhoaminen "hänen talosta ja omaisuudesta", häivy ap hyvän sään aikana, äläkä vaan tee lapsia tuollaisen kanssa.

Vierailija
37/37 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sinua vain maksajana! Kun saa opintonsa loppuun, niin vaihtaa nuorempaan. Olet tyhmä jos suostut tuolaiseen, sulle ei jää mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi