Mitä kummitäti vie synnärille, kun menee ekaa kertaa kattomaan vauvaa?
Kukat ei nyt oikein sovi, äiti ei ole niin kukkaihmisiä..Mistä olette itse tykänneet? Suklaasta? Viedäänkö vauvalle jotain?
Kommentit (26)
ONNEA TUOREELLE KUMMILLE! (Taisi tässä kaikilta unohtua onnitella kummia)
ONNEA TUOREELLE KUMMILLE! (Taisi tässä kaikilta unohtua onnitella kummia)
Ja kiitos myös vielä kaikille hyville ehdotuksille! Taidan tosiaan tuunata jonkun lahjakassin, jossa on molemmille jotain kivaa!
-ap
Vastasin TAYS:lla tuohon ruokien annoskoko kysymykseen.. siitä taisi siinä kohtaa olla kysymys. Ei vierailuajoista ja vierailijoista.
vieraita vastaan sairaalassa. Ei tarvii olla tarjoiluja ja tietää, et vieraat vaan pistäytyy ja poistuvat samantien :)
Oulussa ei ainakaan 7 vuotta sitten saanu vierailla kuin isä, vauvan sisaret ja lapsen isovanhemmat. En tiedä onko muuttunu?
Olen menossa synnyttämään parin kuukauden päästä.
Satkissa tulee ruokakärry osastolle, mistä jokainen äiti saa itse ottaa ruokaa niin kuin parhaaksi katsoo. Toki jos äiti on niin huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen, ettei pääse ruokaa itse hakemaan, se tuodaan sängylle.
Kummitäti voisi viedä vauvalle jonkin kivan esineen, joka säilyisi pidempäänkin, esim. joku nalle tms, mutta kuitenkin niin, ettei se olisi mikä tahansa tusinalelu, vaan joku ns. parempi, joka olisi vaikka unileluna, eikä pyörisi myöhemminkään missään lelulaatikoissa. Äitille jotain hyvää syötävää tai miksei juotavaakin, koska sitä vettä ei kyllä oikeasti jaksa litratolkulla juoda kukaan :)
toi helistimen. (Eihän sillä ole käyttöä vielä moneen kuukauteen kylläkään.)
Yksivuotislahjaksi pari hiekkakakkumuottia.
Moneen vuoteen ei mitään.
7-vuotiaasta alkaen on tullut synttäri ja joululahjat.