Miks huijataan: missit meikittä, pah!
ihan selvästi on joku meikkivoide. Näyttäs ihonsa virheineen päivineen. Harvalla kuitenkaan on täydellinen iho.
Ja kaikki blondiehdokkaat on samannäköisiä. Eikä joukossa ole yhtään kaunotarta, taviksia kaikki. En toki rumiksi väitä, mutta ei mitään huippukaunottaria kuitenkaan..
Mitäs mieltä misseistä?
Kommentit (44)
On kyllä hieman taso tippunu siis ihan kauniita naisia mutta ei nyt mitään ihmeellisiä.. tietysti toisaalta ehkä se on hyvä, että kisoissa nähdään myös enemmän ns. tavallisen näköisiä ihmisiä.
Minusta lähes kaikki olivat kauniimpia ilman meikkiä, myöskään kirkkaanpunainen huulipuna ei oikein sopinut kenellekään.
näyttää paremmalta ilman meikkiä, kuin meikillä.
Kun mun mielestä kaikki, KAIKKI, olivat paljon kauniimpia ilman meikkiä. Siis kerrassaan kamalan paljon rumentaa tuollainen meikkaus. :(
Noi 3, 5 ja 6 on suloisia tolleen luonnollisemman näköisinä.
Nro1: Todella pitkä otsa ja mitäänsanomaton.
Nro2: Nätimpi "ilman meikkiä"
3: ei kansainvälistä tasoa, muuten nätti molemmissa kuvissa.
4: Ai helvetti miten ruma!
nro 5: Järkky epäonnistunut kusenletainen blondaus vitosella!
6: Mistä tahansa lukiosta löytyy sata tuollaista!
7: Silikoonit kehiin, niin pumpattava barbara is alive! Varmaan oikein miesten mieleen oleva hunajablondi, mutta ei kauneukuningatar.
8: Herrajumala, kuka sen suuhun tunki nuo liian isot tekarit! Lisöksi selkeästi huono iho!
9: OMG, ihan kamala molemmissa kuvissa! Ei edes malliainesta pallinaamalla.
10: Luuviulun näköinen neurootikko. Varma syömishäiriö.
Numero 10 myöskö?
Ruotsia joissain missikisoissa.
suurin osa melko mitäänsanomattomia. Ehkä kroppa sitten kaunis.
siis otettuna huomioon, että ovat MISS SUOMI-kisassa.
Yhdellä on tihrusilmät, toisen silmät pullahtaa ulos päästä, kolmannella on eriparisilmät
yhdellä aivan epäsymmetrinen suu, näkyy varsinkin kun hymyilee, yhden hampaat on sikinsokin, yhdellä näkyy ikeniä metri
yhdellä on hörökorvat, yksi katsoo kieroon
Missiltä nyt jonkinlaista symmetriaa kasvoissa ainakin olettaisi vaativan ja esim. suoraa kaunista hammasrivistöä.
Perusnättejä kyllä, siis jos nyt naapurityttöinä ajatellan, mutta siis jos nyt tarkoituksena on kuitenkin etsiä missiä niin kukaan noista ei kelpaa. Tainnut olla todella huono taso tänä vuonna!
itse jumalaisia kaunottaria,ku on varaa muita arvostella :D Kauhee sotamaalaus ei kyllä sovi kenellekään,kaikki noi ehdokkaat on nätimpiä ilman meikkiä/luonnollisesti meikattuna.
tuonne arvosteltavaksi ulkonäkönsä perusteella.
on kyllä todella luiseva, suorastaan anorektisen näköinen. Muutama kilo lisää lihasta ja rasvaa ja näyttäisi huomattavasti naisellisemmalta.
suomalainen naiskauneus,harva täällä on mikään angelica jolie!
suomessa näkee kauniita nuoria tyttöjä/naisia. Mutta eiväthän järkevät, kauniit naiset tuommoseen lähde..
Noista ei siis yksikään mikään kaunotar, taviksii kaikki. Ja vaikka itse sanonkin, taatusti olen kauniimpi kuin yksikään noista..!
Mielestäni koko missikisat on naisia alentavaa touhua, ei naisten tarvitsisi olla jotain näyttelyesineitä.
tuossa iässä ns. täydellinen iho.
Itse en osannut sitä silloin arvostaa, vaan peitin meikkivoiteella ja puuterilla.
Olen siksi kuvitellut, että kaikilla nuorilla naisilla on kaunis iho.
Nyt nelikymppisenä on alkanut tulemaan värivirheitä ymv. ihmeellisyyksiä :/
ja Viivi Suomalainen näyttävät ainoastaan luonnollisilta meikittömissä kuvissa. Muut on ihmeen läikykkäitä :O
Ja muutamalla tytöllä taitaa olla jotakin kestoväriä ripsissä ja kulmissa. Mutta kai noin nuorena iho voi oikeasti olla hyvä, itselläni ainakin oli.
noinko alas taso on pudonnut? Yksikään noista ei tule missään kansainvälisessä kisassa pärjäämään, meikillä tai ilman. Yksi onnistuu hymyilemään lähes luonnollisen näköisesti, muita ikenien esittelijöitä voisi opettaa katsomaan peilistä miltä oma ilme näyttää, järkyttäviä.