Lue keskustelun säännöt.
Menisitko armeijaan, jos olisit äiti? Esim. 1,5-vuotiaan tytön?
Kommentit (4)
Entä miehet, joilla pieniä lapsia?
Ai niin, mutta eihän isän poissaololla ole väliä lapselle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entä miehet, joilla pieniä lapsia? Ai niin, mutta eihän isän poissaololla ole väliä lapselle
pojankloppina.
ja samaan aikaan palvelustaan suoritti nainen, jolla oli juuri tuonikäinen lapsi. En tiedä tarkemmin, miten hänellä kotona meni, muttei kyllä ikinä valittanut kasarmilla asiasta.
pois lapsen luota. Kävin intin kun olin 21v. ja 11kk kesti.