Onko vika naisessa, jos mies viihtyy enemmän kavereiden kanssa
kuin naisystävän/vaimon kanssa? Vai onko vika miehessä? Vai onko tässä edes vikaa vai vain miehen ominaisuus?
Alkaa tympiä nämä joka iltaiset menot.
Olette olleet vastaavassa tilanteessa? Mikä on auttanut vai ei mikään? Voisin tietty mennä itsekin ja menenkin toisinaan, mutta tahtoisin kyllä myös enemmän viettää aikaa yhdessä. Ja olen puhunut asiasta. Auttaa aikansa, sitten tilanne taas ryöstäytyy käsistä.
Meillä ei ole mitään sitoumuksia, ei olla naimisissa eikä ole yhteisiä lapsia tai asuntolainaa, joten sellaisen pakon sanelemana ei yhdessä olla.
Kommentit (3)
välttämättä miehessä, olette vain epäsopivia toisillenne tai ainakaan odotuksenne toimivasta suhteesta eivät ole yhteneväiset. Onko mies tyytyväinen tilanteeseen, eli onko hän mielestään ihanteellisessa parisuhteessa?
ja ajatuksia.
Toinen nainen ei ole kyseessä, sen tiedän niin varmaksi kuin nyt vain voi tietää. Tietty on mahdollista että luotettavakin mies ihastuu toiseen, mutta siinä tilanteessa hän kyllä päättäisi suhteen. On oikeasti kavereiden kanssa.
Mies on ilmeisesti aivan tyytyväinen tilanteeseen ja miksei olisi, hänhän saa kaiken mitä tahtoo. Ainoastaan silloin, kun otan minua vaivaavat asiat puheeksi, hän ei ole tyytyväinen... Ylläri ylläri.
Hän kyllä tiedostaa omat ominaisuutensa ja sen, ettei osaa itse järkätä yhtään mitään tai ehdottaa että tehtäisiinkö sitä tai tätä. Jos minä ehdotan jotain, niin osallistuu jos vaan jaksaa ja sopii aikatauluihinsa, eli ei ole jo ehtinyt sopia kavereiden kanssa mitään.
Et sellasta.