Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Siis noi mun lapset on romanille, ja sitten noi on eri romanille, ja toi sit puoliromanille.."

Vierailija
12.01.2012 |

Selittää blondattu keski-ikäinen lähiömamma tossa Kakolassa. En tajunnu mikä sen pointti oli, meinasko että se on tehny lapsistaan geneettisiä luusereita on isäksi valkattu romani vai mikä on pointti, vaiko ylpeys isien alkuperästä vai mikä?

Ja näemmä laitoksissa olleet lähes kaikki sen lapset yks toisensa perään. Äitikulta antoi 15v latkia kaljaa kotonaan. Ihanan rentoa..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuollainen äiti voi olla...

Vierailija
2/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeapa tuosta on ponnistaa "normaaliin" elämään, kun normaali näyttäytyy ympärillä tuollaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttäret sai tosiaan juoda bisseä kotona. Todella ihme sakkia...

Vierailija
4/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan selittäisi että "nää on suomalaiselle" "sitten nää toiset lapset on toiselle suomalaiselle" "ja tää on suomenruotsalaiselle" öö...

Vierailija
5/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa tähden, mutta nyt alkaa loppua voimat. Eikös ne äidintaidot loppuneet aikaa sitten kun koko katras on ollut huostassa enempi ja vähempi.

Vierailija
6/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttäret sai tosiaan juoda bisseä kotona. Todella ihme sakkia...

Jotenkin pistää aina silmään nuo, jotka saavat tupakoida kotona 15-vuotiaana. Minäkin varmaan tupakoisin vieläkin, jos kotona olisi se hyväksytty, mutta kiitos tupakkavastaisten vanhempieni en nykyään tupakoi. Ihan tajutonta tukea omien alaikäisten lasten tupakointia. Tuo bisse nyt on vähän niin ja näin, mulle äiti osti joskus yläasteella jos oli esim. uusi vuosi niin joku pari siideriä. Normaalina päivänä en kyllä saanut mitään ennen kuin olin täysi-ikäinen.

Vierailija
7/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

savolaiselle miehelle!

Vierailija
8/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin että av:lla lötyy tästä jo avaus;) Faksa on se että tuo äiti tarvitsisi hoitoa, olisi tarvinnut jo ajat sitten. Rööki palaa, jääkaappi täynnälakoholia josta laset saa ottaa, eri isät lapsilla ja vieläpä isät jotka eivät taatusti ole pitäneet huolta lapsistaan. Ihan järkyttävää ja surullista. Huonot ovat lähtökohdat.

Vierailija
9/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ;D

Vierailija
10/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 9

Vierailija
11/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen muuten se ihan pikkuinen lapsi oli siellä köökissä häärimässä, oma vaiko lapsenlapsi?

ap

Vierailija
12/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3 lasta kolmen eri miehen kanssa. En kykene arvostamaan häntä.

Vierailija
13/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vain esitteli sulle niitä kakaroitansa... :DD

Jos se oli ylpeä niistä?

Vierailija
14/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3 lasta kolmen eri miehen kanssa. En kykene arvostamaan häntä.

Voisin itse tehdä saman! Tykkään lapsista mutta en jaksa miestä katsella saman katon alla!

Vierailija
15/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen lapsen äidillä on 3 lasta kolmen eri miehen kanssa. En kykene arvostamaan häntä.

Vierailija
16/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee kauniita, samoin mitä neekerinkin kanssa tehdyistä tytöistä. Puoliveriset pojat taas näyttävät ihan karmeilta isoina.

Vierailija
17/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, etkö yhtään ajatellut lastesi tulevaisuutta! Kannattaa varmaan pitää tuollaiset asiat omana tietonaan, ettei tuu mitään puheita kylillä..

:-D

Vierailija
18/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, etkö yhtään ajatellut lastesi tulevaisuutta! Kannattaa varmaan pitää tuollaiset asiat omana tietonaan, ettei tuu mitään puheita kylillä..

:-D

niin tää piti olla vastaus sille, jolla oli kaksi lasta savolaiselle miehelle.. lainaus unohtui!

Vierailija
19/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eivät itse ymmärrä.

Joo, se oli ihan kamalaa katsottavaa. Siinä oltiin menty täyttä päätä metsään. Koko homma oli ihan levällään.

Sitten se tyttö siellä kakolassa sanoi, että vanhemmat saa lyödä jos on tehnyt jotain toosi pahaa. Voi voi...

Vierailija
20/22 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen lapsen äidillä on 3 lasta kolmen eri miehen kanssa. En kykene arvostamaan häntä.

ja tällä äidillä tosiaan ikää 21. Aika ehtiväistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän