Kuka aikoo tänään katsoa "Duudsonit tuli taloon" tjsp?
Kommentit (8)
todellakaan katso. Siis katsooko niiden ääliötouhuja jotkut aikuiset? Mä oon luullut, että vain 12-vuotiaat pikkupojat tykkään niistä, vaikkei niidenkään tarttis katsellakaan sellaista touhua.
todellakaan katso. Siis katsooko niiden ääliötouhuja jotkut aikuiset? Mä oon luullut, että vain 12-vuotiaat pikkupojat tykkään niistä, vaikkei niidenkään tarttis katsellakaan sellaista touhua.
Mun miehen 5v. poika saa katsellä niitä äidillään...:P
katsoa olisi se oikeasti hirveää. Äitihän saa tehdä mitä vaan.
mikä on Suomesta ikinä tullut. Ja se on jo paljon tässä maassa.
Onneksi on edes pieni mahdollisuus että ne kaikki idioottiäpärät vielä joku päivä heittää henkensä jossain typerässä tempussa. Toivon sitä oikein oikein oikein kovasti että tekevät jonkun "hauskan jekkunsa" ja sen seurauksena kokevat kituvan, tuskallisen ja vertavuotavan kuoleman. Siinä ehtivät sitten miettiä tyhmää elämäänsä.
Ennen Duudsoneita vihanneena, mutta Jarppiin tykästyneenä Tanssii-kisassa sekä kuunneltuani hänen haastattelunsa ohjelmasta katsoin ekan jakson. Nauroin ja itkin ohjelman edetessä, tunsin myötätuskaa äidin rinnalla miettien, että noinhan minäkin suhtautuisin remuäijiin. Temput oli aivan pihalta mutta koomisia, oli jännää nähdä kuinka erilailla perheen lapset reagoivat jätkiin. Aion katsoa seuraavankin jakson.
ja tallennettiin 6 ja 9 vuotiaille lapsille. Saavat sitten iltapäivällä oppimateriaalia vaihtoehtoisesta ruuanlaitosta. Ohjelmassaha oli tietojen ohessa S eli sallittu.
Naiset ne täällä rähisee ensin, että kuka antaa lapsien katsoa ikärajasuositusten vastaisia ohjelmia, no, nyt noudatetaan niitä elämää tärkeämpiä suosituksia:)
jos sais lapset vain nukkumaan