Tunnetko ylpeyttä omasta taaperostasi?
Minä tunnen, minusta hän on tosi ihana pieni poika. Suloinen ja kiltti, puuhakas ja kekseliäs. :-) Joskus vähän viikari, mutta yleisesti ottaen aivan ihana!
Kommentit (7)
tunnen ylpeyttä, molemmista lapsistani (4v ja 8kk). Molemmat tytöt ovat kauniita, näppäriä, nokkelia, suloisia jne jne. En voisi kuvitellakaan että en olisi omistani ylpeitä. Kiukutteluista yms huolimatta :)
8 ja 4 vuotiaat lapset minulla.
Molemmat puheliaita, hyvin huumorintajuisia, motorisesti sekä verbaalisesti erittäi kehittyneitä. Sosiaalisia lapsia jotka osaavat ottaa huomioon muut lapset sekä aikuiset. Omaavat hyvät käytöstavat...
tyttö on ihana reipas vekkuli joka osaa näyttää hellät tunteensa. Kovasti touhuaa kaikenlaista :D
ylpeyttä kaikista lapsistani, se on minusta tervettä vanhemmalta:)
Esikoinen kävi juuri ekan kerran kaupassa yksinään.
Keskimmäinen on taitava kirjoittaja ja piirtäjä (5v). Oman nimensä osannut kirjoittaa 3-vuotiaana. Heti perään monta muuta oppinut.
Kuopukseni on sellainen vauhtimimmi, että oksat pois. Oppi kävelemään nippanappa 8-kuisena ja on ollut siitä asti liikkeellä "kokoajan". Ei kuitenkaan ole mikään adhd, vaan ihan rehellisesti vilkas ja aktiivinen tapaus.
Ihania kaikki (ja kaikilla myös oman ongelmansa&vaikeutensa), tuossa vain murto-osa syistä olla ylpeä äiti :))
verbaalisesti aika lahjakas,kova tutkijaluonne,ei mikään flegmaattinen tapaus,vaan lähestyy ihmisiä,on sosiaalinen,mutta tänään en ollut niin "ylpeä" kun sanoi tässä meidän kuullen"vittu kusee".? en tiedä mistä on oppinut.Puistossa käy arkisin muiden lasten kanssa leikkimässä,onko sieltä sitten..?Meillä en ainakaan minä tuollaista kieltä käytä..
On mainio!