Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mitat on 173cm, 71kg. Vyötärö 84cm. Mitä mieltä ootte mun mitoista?

Vierailija
07.06.2008 |

Liikun tosi paljon eli en oo "löysä". Tuntuu vaan, että oon niin kiikun kaakun normaalin ja pullukan rajamailla... Mutta painoa en oo pystynyt tiputtaan, ei oo itsekuria.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saman mittanen (701cm) ja painan 79kg ja vy on 77cm.

Vedä vatsoja!

Liikun tosi paljon eli en oo "löysä". Tuntuu vaan, että oon niin kiikun kaakun normaalin ja pullukan rajamailla... Mutta painoa en oo pystynyt tiputtaan, ei oo itsekuria.

Vierailija
2/15 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm ja 67-68 kiloa. Vielä yli ½ vuotta sitten painoin 76 kiloa joten olen laihtunut paljon! Vyötärönympärys mulla tosin on vielä iso, ainakin 86 cm:(((.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiputtaa. Itsellä liikaa muutama kilo, mutta kanssa se viimeinen tsemppi siitä itsekurista on kateissa, mutta voin sanoa, etten todellakaan liiku niin paljoa kuin pitäsi;)

Vierailija
4/15 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua lyhyempi, painan 10 kiloa enemmän ja vyötärönympärys on samassa. Vyötäröni onkin suurin ongelma-alueeni. Minulta kysellään jatkuvasti olenko raskaana. Yritän itse kutistaa vyötäröä vatsoilla, ehkä sama kannattaisi sinnekin?

Vierailija
5/15 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sentti navan yläpuolelta.

Vierailija
6/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon ja teen paljon vatsoja. Ei mua oo kyllä raskaana olevaksi epäilty ikinä. Mulla on vyötärö ja jopa vatsalihaksiakin näkyy hieman... Siis siinä pömppömasun seassa... ; )

Ennen raskauksia painoin saman kuin nyt ja vy oli 79. Mut nyt ei auta treeni, vaikka viisi kertaa viikossa treenaan ja seisomatyö...

ap

Vierailija
7/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kerran vyötärö, vatsalihakset jopa hieman näkyvissä ja liikut noin paljon, voit nauttia elämästä ihan rauhassa. Vyötärölihavuudestahan tekee epäterveellistä se, että rasva kertyy sisäelinten ympärille. Sulla näin tuskin on? Voithan käydä jossain virallisessa mittauksessa jos kiinnostaa? Sun kroppa nyt on sen mallinen kun, tuskin saat masua mihinkään paitsi jos laihdutat tosi rankasti. Mutta miksi ihmeessä sun pitäisi, olet terveen naisen mitoissa, huolehdit kunnostasi ja sulla on raskauksia takana.

Hyvää kesää!

Vierailija
8/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeisssa sanotaan, että kapeimmalta kohdala, joka minulla on 67cm mutta navan kohdalta 82cm! En oikein luota nuihin mittailuihin kun jokainen ottaa mistä sattuu mitan!

Vierailija
9/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rohkaisi. Hyvää kesää sinullekin!

ap

Vierailija
10/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175 cm pitkä ja painan 70 kg. Vyötärö on pari senttiä navan yläpuolelta 71 cm ja pari senttiä navan alapuolelta 83 cm (tämä ei siis ole vyötärö vaan vatsan ympärys). Oletkohan mitannut oikeasta paikasta?

Vierailija
11/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saman mittanen (701cm) ja painan 79kg ja vy on 77cm.

Vierailija
12/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkia muitakin, jotka voivat mitata vyötärön ympäryksen MUUTAMIA senttejä navan yläpuolelta. Siellä on kuulkaa mun tissit, terveisin 150-senttinen paksukainen, vauvakiloineni yli 60 kiloa. Silloinkin kun painoin 39,5 kiloa vyötärönympärykseni oli 69 senttiä (himpun verran navan yltä mitattuna, rinnanympärys oli 70 senttiä).

Vierailija
13/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mittanauhaa kotona, oon mitannu äitini nauhalla. Onkohan sukuvika, mun äiti on todella hoikka eli 168cm ja 60 kg. Ja vyötärö 82cm. Eikä kyllä huomaa, että olisi yli 80cm vyötäröinen...

ap

Vierailija
14/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen aikoinani painanut 55 kg, niin ei minun vyötärö silloinkaan mikään ampiaisvyötärö ollut.

Kropan malli kun on se mikä on ja eniten kertyy vatsan seudulle rasvaa. Sinne minne tulee ekaksi, niin sieltä se viimeiseksi myös lähtee.

Valitettavasti.

Vierailija
15/15 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan sopusuhtaiselta. Vatsa kiinteytyy kätevästi pilateksella tai body balancella tai joogallakin. Ei tarvitse huhkia kovaa. Omat mitat 170, 68,5 kg ja vyötärö 76

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi