Miksi te lämmitätte vauvalle ja lapselle ruoan mikrossa.?
Ja pilaatte sillä lasten suoliston ja mahan.
Pilatkaa omanne älkääkä niiden lapsi raukkojen jotka eivät voi asiaan mitenkään itse vaikuttaa.
Kommentit (49)
niin miksi ei vaikuta 99,99% väestöstä?
Enkä kenellekään. Ei meillä ole mikroa eikä olla koskaan tarvittu.
Minäkin aloin laihtua heti kun luovuin jääkaapista
Hei, minä yksi suomalainen, tunnen 4 jotka ovat pilanneet suolistonsa ja mahansa todistetusti mikrolla, en ihan varmasti sillon ole ainoa joka niitä tuntee.! :D
Joo ja ihan samalla lailla on syönyt vaikka ei oo mikroa ollut mitä sillon ku mikro oli.
Sitä olen monesti ihmetellyt miksi synnärillä maito lämmitetään mikrossa.
Laiskat ihmiset ei vaan halua sitä myöntää, että mikrosta on myös haittaa.
Laitatko tosiaan jonkun tutkimuksen mukaan, että olisit edes vähän uskottava?
Meillä mikrotetaan maito, koska vauva syö vain korvikkeita ja maito lämmitetään n. 30 krt päivässä. Ap tietysti keittelisi 30 kertaa kuumaa vettä kattilassa, mutta itselläni on muutakin elämää, mm. seurustelua vauvan kanssa. :)
suoliston ja mahan mikrolla? Pitääkö ahtautua sinne mikroon vai mitä? Kun selvästi se mikrossa lämmitetty ruoka ei sitä tutkimusten mukaan tee.
Kai vitsailet?
Toivon, että tiesit ap myös sen, että saarioisten mikropitsa ja lihis on uunissakin tehtyinä vatsalle huonoa ravintoa. Maito on maitoa myös mikrosta tultuaan. Ei se mikro mikään taikurinhattu ole, ihan sitä sieltä tulee mitä sinne laittaakin.
Lapsellani on suolistosairaus ja olen vähän lukenut suolistosairauksien oletetuista syistä, sekä kysellyt alan lääkäreiltä, mutta mikroaaltouuni oli mulle nyt ihan uusi juttu.
Ja muiten sen voi todistaa mistä suoli on mennyt pilalle?
Yleisempiä oletettuja syitä on mm. antibiootit, saatteet, lisäaineet, käsitelty ruoka ja se ettei nykyään ole nää yleisesti suolistoloisia.
Hei yks vinkki, se vesi kiehuu vedenkeittimessä ihan itse, voin siinä samalla seurustella lapseni kanssa. :D
suoliston ja mahan mikrolla? Pitääkö ahtautua sinne mikroon vai mitä? Kun selvästi se mikrossa lämmitetty ruoka ei sitä tutkimusten mukaan tee.
arvaan
piltti ruokia. Ne on niin steriloituja ettei suolistoon kehity bakteerikantaa.
hyvin pärjätään ilmankin. Ei ole tapana lämmitellä vanhoja ruokia, syömme vain tuoretta ja lämmitettävät laitetaan hellalla tai uunissa. Ei ole pois kenenkään ajasta.
Hei, minä yksi suomalainen, tunnen 4 jotka ovat pilanneet suolistonsa ja mahansa todistetusti mikrolla, en ihan varmasti sillon ole ainoa joka niitä tuntee.! :D
Joo ja ihan samalla lailla on syönyt vaikka ei oo mikroa ollut mitä sillon ku mikro oli.
Sitä olen monesti ihmetellyt miksi synnärillä maito lämmitetään mikrossa.
Laiskat ihmiset ei vaan halua sitä myöntää, että mikrosta on myös haittaa.
Ukkos vaan söi liikaa ja laiskistui ;)
Synnärillä taitaa olla aika paljon vauvoja. Palkkaisiko ne jonkun maidonlämmittäjäksi sinne? :O
onko se vauvanruoka nyt Pilttiä, Bonaa, Semperiä.. Että vain Piltti on jotenkin "steriloitua"? hiljaa olemalla et paljastaisi tyhmyyttäsi kaikille.
ihan sama oliko Piltti, Bona, Semper mutta sama vika kaikissa.
Joo en ymmärrä minäkään miksi se olisi jonkun ajasta pois jos ei ole mikroa.
hyvin pärjätään ilmankin. Ei ole tapana lämmitellä vanhoja ruokia, syömme vain tuoretta ja lämmitettävät laitetaan hellalla tai uunissa. Ei ole pois kenenkään ajasta.
Ja meillä ei edes ole mikroa, eikä tule koskaan olemaankaan. Meillä kaikki syö samaan aikaan ja samaa ruokaa, miten se muuten voisi olla??? Ja kukaan ei todellakaan syö mitään ällöttäviä einesmönjiä, hyi helv..! Pitää olla todella aivan uskomattoman tyhmä ja saamaton ettei osaa tai viitsi ruokaa tehdä.
Joo en ymmärrä minäkään miksi se olisi jonkun ajasta pois jos ei ole mikroa.
mikrossa 1min.
ja tuota 5-10 kertaa päivässä.
Tai vaikka yöllä huutavan vauvan maidon lämmittäminen, miten kauan siitä vesihauteessa lämmittämiseen menee, netä mikrossa? 10sek?
Se sai vain liian helposti lämmitettyä ruoan :)